Společnost Telefónica se letos již poněkolikáté připojuje k celosvětové iniciativě na podporu klimatu nazvané Hodina Země. V sobotu 23. března od 20,30 do 21,30 hodin symbolicky ztlumí osvětlení svých budov a prodejen. Připojení k této akci nijak neovlivní kvalitu poskytovaných služeb. (TZ)
Vypnutím veškerých reklamních štítů, obrazovek ve výlohách i v prostoru prodejen a zhasnutím nebo ztlumením hlavních světel uvnitř budov, prodejen i garáží během Hodiny Země ušetří Telefónica zhruba 4 000 kWh, což je přibližná roční spotřeba jedné domácnosti.
„Připojení k této iniciativě je symbolické. Telefónica však nemyslí na životní prostředí pouze jednu hodinu v roce, ale při všech každodenních aktivitách,“ říká Dana Dvořáková, ředitelka korporátní komunikace společnosti Telefónica Czech Republic.
Telefónica, jako společensky odpovědná firma, klade důraz na dlouhodobé snižování spotřeby energie i přes neustále se rozvíjející technologie. To potvrzují i následující čísla, která znázorňují meziroční poklesy spotřeby v roce 2012:
Meziroční pokles v roce 2012 | |
Elektrická energie | 4 % |
Pohonné hmoty při služebních cestách | 6,5 % |
Plyn | 20,7 % |
Distribuované teplo | 3,2 % |
Voda | 19,4 % |
Hodina Země je celosvětový happening propojující obce, firmy a jedince, kteří přemýšlí o otázkách životního prostředí a změnách klimatu. Celosvětovou kampaň pořádá Světový fond na ochranu přírody – WWF, v České republice ji koordinuje Ekologický institut Veronica.
Letos se do tmy ponoří přes 7000 měst ve152 zemích planety. Do akce se zapojí také slavné památky, jako například římské Koloseum, Eiffelova věž v Paříži či londýnský Big Ben, z českých památek například hrad Karlštejn nebo chrám sv. Barbory v Kutné hoře.
O společnosti Telefónica Czech Republic
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.
O společnosti Telefónica
Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.