Telefónica od 1. dubna 2013 zpoplatňuje služby tiskového centra

V rámci pokračující restrukturalizace celé společnosti Telefónica musí každý její útvar prokázat svou potřebnost a hodnotu. Aby tiskové oddělení mohlo i nadále fungovat, rozhodla se Telefónica jeho služby zpoplatnit. (TZ)

„Pro zájemce o zodpovězení novinářských dotazů máme k dispozici celou škálu platebních kanálů,“ říká tiskový mluvčí společnosti Telefónica Hany Farghali. „Novináři si mohou vybrat, zda za služby tiskového centra budou platit prostřednictvím předplacené karty, či se rozhodnou pro jeden z výhodných tarifů s volnými minutami,“ doplňuje Farghali.

Tarify tiskového oddělení jsou přehledně rozděleny podle objemu a kvality poskytovaných informací.

Ceník tarifů tiskového oddělení společnosti Telefónica
Tarif „No Comment“ Též přezdívaný „O2 Němá barikáda“. Základní tarif pro nenáročné novináře. Cena: 50,- Kč měsíčně
Tarif „Nemáme čas“ Tarif vhodný především pro novináře z týdeníků, který nepotřebují okamžitou reakci. Obsahuje 50 volných jednotek měsíčně. Mezi volné jednotky se počítají i položené telefony a odpovědi poskytnuté po uzávěrce. Cena: 150,- Kč měsíčně
Tarif „Mlžíme“ Nejžádanější tarif vhodný pro všechny typy médií. Obsahuje 100 volných jednotek především v podobě neurčitých termínů a vyhýbavých odpovědí. Cena: 750,- Kč měsíčně.
Tarif „Mluvčí na drátě“ Tarif pro novináře, kteří si rádi povídají. Nabízí 500 volných minut s Hanym Farghalim za 5 000,- Kč měsíčně.
Tarif „Únik informací“ Exkluzivní tarif pro investigativní reportéry. Cena: 50 000,- Kč za jednu tajnou zprávu. Platba pouze v hotovosti v malých neoznačených bankovkách či na účet ve švýcarské bance.

Pozn. Nezodpovězené dotazy se do dalšího zúčtovacího období (příští uzávěrky) nepřevádějí

Vedle základních tarifů nabízí tiskové centrum také dva akční balíčky. Obsahují výhodné nabídky pro televizní štáby a pro finanční analytiky.

Ceník doplňkových balíčků tiskového oddělení společnosti Telefónica
Balíček „Nejsme na prodej“ Zvýhodněná nabídka pro finanční analytiky. Obsahuje 10 reakcí na spekulace o prodeji firmy za 200,- Kč měsíčně
Balíček „Mluvící hlava“ Výhodná nabídka pro televizní štáby. Za 700,- Kč měsíčně nabízí 15 vystoupení členů tiskového oddělení na kameru. Všechna vyjádření jsou speciálně upravena tak, aby z nich bylo kdekoli možné vystřihnout třívteřinový záběr do večerního zpravodajství.

Pro novináře, kteří si žádný balíček nevyberou, platí základní sazba 19,- Kč za minutu hovoru se členy tiskového oddělení. O víkendu se na sazbu vztahuje stoprocentní přirážka.

O společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.