Informační systém myWAC hledá v kampani zaměstnavatele

Brno, 29. května 2013 – Brněnská společnost myWAC Technologies spouští komunikační kampaň na podporu nové verze informačního systému myWAC. Ústředním bodem kampaně, která systém představuje jako vysoce efektivního zaměstnance, je osobní dopis adresovaný majitelům a vyššímu managementu vytipovaných firem. Kreativní stránku akce připravila komunikační agentura MEDIA AGE. (TZ)

Kampaň na podporu prodeje nové verze informačního systému myWAC odstartovala na konci května. Informační systém je v ní i díky sloganu „Váš nový kolega“ prezentovaný jako efektivní zaměstnanec. „Chtěli jsme informační systém polidštit a netradiční formou představit klíčovým lidem jeho praktické benefity, tj. že zvládne všechny úkoly jako běžný zaměstnanec, akorát za zlomek mzdy a bez nároku na víkend nebo dovolenou,“ říká marketingová ředitelka myWAC Technologies Andrea Šromová.

Direct mail s životopisem a motivačním dopisem doplňuje dárek v podobě personifikované postavičky Igráčka. Veškerá komunikace pak směřuje na produktovou microsite, které umožňuje zájemcům vyzkoušet si myWAC na 3 měsíce zdarma.

Nová verze sytému byla uvolněna letos v únoru. „Oproti dřívějšku je nový myWAC plně mobilní a multiplatformní, takže zákazníkům nabízí přístup ke všem funkcím včetně ERP, CRM nebo HRM i na tabletech a chytrých telefonech. Dotykovému ovládání jsme navíc přizpůsobili i kompletně přepracované uživatelské rozhraní. To je tak nyní mnohem jednodušší a intuitivnější. Celý systém je navíc dostupný i v cloudu ve formě Software as a Service,“ dodává Šromová.

O společnosti myWAC TECHNOLOGIES s.r.o.

Společnost myWAC TECHNOLOGIES s.r.o. byla založena v roce 1996 a od roku 2002 se zaměřuje na vývoj, implementaci a uživatelskou podporu informačního systému myWAC. Ten v současnosti využívá více než 80 českých firem. Cílem společnosti je uživatelům co možná nejvíce polidštit svět informačních technologií a systémů. V roce 2013 představila novou plně mobilní a multiplatformní verzi systému myWAC.