Capgemini se podílí na komplexní transformaci Raiffeisenbank v oblasti CRM

P r a h a, 3. července 2013 – Konzultační společnost Capgemini se věnuje oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM) jako jednomu z klíčových témat. V České republice se Capgemini úspěšně podílí na komplexním transformačním programu přední bankovní společnosti Raiffeisenbank. Obě firmy dosáhly důležitého milníku, když byl do provozu úspěšně uveden nový operativní CRM systém včetně několika souvisejících aplikací. (TZ)

Nový CRM systém byl spuštěn v březnu tohoto roku a po třech měsících ostrého provozu se prokázala jeho stabilita a spolehlivost. Systém podporuje a integruje řadu klientských procesů napříč většinou segmentů, finančních produktů a distribučních kanálů banky. Uživatelům poskytuje jednotné informace o klientech banky, jejich produktech a běžících obchodních případech a tak napomáhá k výraznému zlepšení zákaznické zkušenosti při komunikaci s bankou.

„Nový CRM systém nám umožní mj. lépe uchovávat a aktualizovat informace o klientech, efektivněji cílit marketingové kampaně, vylepšit zákaznický servis a tím i uvolnit kapacity pro sjednávání nových obchodů. Úspěšným nasazením do ostrého provozu ale proces implementace nekončí, jsme proto rádi, že máme v Capgemini silného partnera, který se bude podílet na dalším rozvoji systému,“ uvedl výkonný ředitel Raiffeisenbank pro retail Jiří Čapek.

„Po úspěšném završení této zakázky bude Capgemini nadále poskytovat podporu systému a spolupracovat s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji,“ uvedl Zdeněk Přibyl, generální ředitel Capgemini v České republice. „Dlouhodobý vztah s Raiffeisenbank napomáhá vnímání naší společnosti jako silného a spolehlivého obchodního partnera nejen na českém trhu, ale také v zahraničí.“

Společnost Capgemini působí v rámci transformačního programu v roli dodavatele operativního CRM řešení a zároveň systémového integrátora pro doménu CRM. Po bezproblémovém nasazení celého řešení do plného provozu Capgemini nadále poskytuje podporu systému a spolupracuje s Raiffeisenbank na jeho dalším rozvoji.

Capgemini se podílela na budování CRM strategie a implementaci IT řešení i v dalších zemích skupiny Raiffeisen International Group, konkrétně v Rakousku, Srbsku, Albánii, Kosovu a Bosně a Hercegovině. Kromě České republiky má Capgemini týmy CRM konzultantů i v dalších zemích, největší jsou v Německu, Holandsku, Velké Británii a Spojených státech amerických. Za posledních deset let dodala pouze v oblasti CRM téměř 600 projektů převážně klientům z Evropy a Severní Ameriky.

O Capgemini

Capgemini Czech Republic, s. r. o., je součástí skupiny Capgemini, předního světového poskytovatele služeb v oblastech poradenství, technologií, outsourcingu a lokálních profesionálních služeb. Capgemini působí ve 44 zemích světa s více než 125 tisíci zaměstnanců v Severní a Jižní Americe, Evropě i asijskopacifickém regionu. Výnosy společnosti v roce 2012 dosáhly výše 10, 3 mld. euro. Dle hodnocení společnosti Gartner společnost patří k nejvýznamnějším poskytovatelům konzultačních služeb. Svým klientům pomáhá dosahovat lepších, rychlejších a dlouhodobě udržitelných výsledků. Capgemini klade důraz na tvorbu úzkých a vysoce efektivních partnerství, která jsou postavena na vzájemné důvěře. Přístup Collaborative Business Experience® pomáhá posílit flexibilitu a kreativitu, tedy klíčové faktory každého podnikání.

Capgemini Financial Services nabízí hluboké zkušenosti, inovativní služby a zcela novou úroveň spolupráce ve finančním odvětví. Se sítí 21 000 profesionálů pomáhá více než 900 klientům po celém světě. Capgemini spolupracuje s předními bankami, pojišťovnami a společnostmi obchodujícími na kapitálových trzích. Poskytuje obchodní a IT řešení, která vytvářejí konkrétní přínosy pro klienty.

Více informací naleznete na adrese www.capgemini.com/financialservices.

V České republice patří Capgemini mezi deset největších poskytovatelů služeb v oblasti informačních technologií. Capgemini nabízí klientům v ČR služby více než 130 odborníků se zkušenostmi v oblasti poradenství, vývoje aplikací, systémové integrace, tvorby internetových portálů a bezpečnosti. Mezi klienty skupiny v České republice patří nejvýznamnější banky, mobilní operátoři, průmyslové podniky a instituce
z vládního sektoru.

Více informací naleznete na adrese http://www.cz.capgemini.com/

Další tiskové zprávy