Filmový web Dokina.cz hlásí comeback!

PRAHA – Dlouho očekávaný relaunch legendárního filmového webu Dokina.cz je konečně tady. Společnost TISCALI MEDIA, a.s. připravila pro známý server nejen nový design, ale i řadu nových funkcí, které mají z Dokina.cz udělat opět oblíbenou adresu českých filmových fanoušků. (TZ)

Nová verze Dokina.cz chce všem uživatelům přinést v prvé řadě co nejkvalitnější zpracované programy kin z celé České republiky. Web automaticky pozná, z jakého města návštěvník přichází a nabídne mu kompletní program kin z jeho okolí. Uživatelé si mohou rovněž přidávat kina do “oblíbených” a vyhledávat programy nejen podle samotných kin, ale i podle filmových titulů. Oba typy programu jsou navíc přístupné ve dvou variantách – v klasickém tabulkovém výpisu, nebo podrobnější grafické podobě.

Samozřejmostí jsou pak nejnovější filmové trailery, recenze a tematické články o aktuálních filmových hitech a v neposlední řadě i databáze filmů, která těží z provázanosti s webem Osobnosti.cz a počítá do budoucna s větším zapojením uživatelů v podobě čtenářských recenzí a dalších interaktivních prvků.

„Současný stav webu ještě není finální. Dokina.cz se bude dále vyvíjet podle přání uživatelů, kteří se během několika týdnů se dočkají například i zcela nové mobilní verze webu, kterou u tohoto typu webu považujeme za zcela zásadní,” říká výkonný ředitel TISCALI MEDIA, a.s. Michal Kubík.

Filmový web Dokina.cz byl založen již v roce 1998 a patří mezi nejstarší servery svého druhu u nás. Jeho relaunch je poslední z velkých změn, které TISCALI MEDIA, a.s. realizovala na webech původního Tiscali Telekomunikace ČR, a.s. „Po Tiscali.cz, Games.cz a Osobnosti.cz máme v novém moderním designu konečně všechny naše velké weby,” dodává Michal Kubík. „Firma je stabilizovaná, zdravá a všichni se těšíme na zajímavou budoucnost.”

O Tiscali Media, a.s.:

Tiscali Media, a.s. je provozovatelem portálu tiscali.cz a internetových médií jako Tiscali.cz, Games.cz, Osobnosti.cz, Dokina.cz, Doklubu.cz, Nasepenize.cz nebo iFaster.cz. Měsíčně baví téměř dva miliony lidí. Záměrem je přinášet kvalitní zábavný obsah uživatelům a jasnou přidanou hodnotu inzerentům. Pro zaměstnance, spolupracovníky i partnery vytváří inspirativní prostředí a dobré vztahy.