Novým šéfem Heureky se stane Tomáš Braverman

Novým šéfem nákupního rádce Heureka.cz se od října stane Tomáš Braverman (29), který přichází z Internet Retail. Nákupní rádce Heureka.cz patří do internetové skupiny Allegro Group CZ. (TZ)

„Hledali jsme člověka, který bude silně obchodně a marketingově orientovaný a dokáže Heureku dál strategicky rozvíjet. Z tohoto pohledu byl Tomáš ideální kandidát a má mojí plnou důvěru,“ vysvětluje Jan Jírovec, šéf Allegra, který zároveň dočasně Heureku vedl. Tomáš Braverman se poprvé odborné veřejnosti představí 10. října na vyhlášení vítězů ankety ShopRoku 2013, kde se v rámci konferenčního bloku představí jako jeden z hlavních řečníků.

Před nástupem do Heureky působil Tomáš Braverman ve společnosti Internet Retail, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko, ve své pozici měl tedy zodpovědnost např. za Hej.sk, nejznámější e-shop na Slovensku. Tomáš vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, rád vaří a hraje volejbal.

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a aktuálně se  jeho návštěvnost pohybuje kolem 2 241 842 RU měsíčně. Heureka.cz patří mezi TOP 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR a na jednom místě porovnává výrobky z více než 31 000  internetových obchodů. Na webu Heureka.cz uživatelé naleznou recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních nakupujících. Služba Heureky “Ověřeno zákazníky” zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.