Heureka.cz pořádá druhý ročník akce ShopRoku Meeting 2013

Ve čtvrtek 10. října 2013 se koná druhý ročník akce ShopRoku Meeting 2013 aneb setkání nejlepších e-shopů. Mix přednáškového bloku a praktických workshopů se uskuteční v MeetFactory.  Akci pořádá nákupní rádce Heureka.cz u příležitosti vyhlášení prestižní ankety ShopRoku 2013. (TZ)

Svou skladbou a pojetím jde o jedinečnou akci, která je určena primárně pro majitele a provozovatele e-shopů a e-commerce specialisty. Ti se dozví nejnovější trendy internetového obchodování, ověřené case study a tipy pro úspěch v e-commerce.

V úvodním bloku se představí Country Manager skupiny Allegro Group Jan Jírovec, nový ředitel nákupního rádce Heureka.cz Tomáš Braverman a další dva řečníci, kteří budou odtajněni až těsně před akcí.

V rámci workshopů vystoupí například Petr Král zakladatel těžkáváha.cz a bývalý marketingový ředitel Mall.cz, který bude mluvit o marketingu v praxi, Vojta Bednář, šéfredaktor Tyinternety.cz, představí start-upy jako inspiraci pro e-shopy a Lukáš Hykl z Mobile Internet se zaměří na nejnovější trendy v mobilním marketingu. Martin Švarc a Martin Ježek z Brand Embassy představí téma sociálních médií a jejich vliv na získávání zákazníků, Vladan Hejnic z VIV mailu dopodrobna rozebere tvorbu efektivních newsletterů, které umí prodávat. Jan Kriegel z Heureky se zaměří na maximalizaci využití Heureky a jejích možností.

Meeting se skládá ze dvou bloků worskohů, které jsou rozděleny do 4 tématických bloků. Po jejich skončení bude následovat slavnostní vyhlášení vítězů soutěže ShopRoku 2013 a následná after party. Veškeré další informace o řečnících, programu a slavnostním vyhlášení najdete na stránkách http://www.shoproku.cz/shoproku-meeting/.

Mediálními partnery jsou Forbes, Tyinternety.cz, Aktuálně.cz, Marketing&Media, Žena.cz, iHNed.cz a Hospodářské noviny. Odbornými partnery jsou Brand Embassy, DPD, h1.cz, Master Card a agentura STEM/MARK. Akce probíhá za podpory Allegro Group CZ.

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a aktuálně se  jeho návštěvnost pohybuje kolem 2 276 935 RU měsíčně. Heureka.cz patří mezi TOP 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR a na jednom místě porovnává výrobky z více než 31 000  internetových obchodů. Na webu Heureka.cz uživatelé naleznou recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních nakupujících. Služba Heureky “Ověřeno zákazníky” zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.