Slevomat rozšiřuje nabídku o letenky, exkluzivně spolupracuje s letuska.cz

Praha, 19. září 2013 – Slevomat rozšiřuje svou nabídku o letenky a uzavřel exkluzivní spolupráci se společností Asiana, která je provozovatelem největšího českého portálu s letenkami letuska.cz. První nabídkou byla zpáteční letenka do Istanbulu za 3 333 korun. „Slevovou nabídku jsme zveřejnili začátkem týdne a všechny letenky byly vyprodány během několika hodin,“ říká Ivo Šmíd, obchodní ředitel portálu Slevomat. Slevomat bude s letuska.cz nadále nabízet jednu slevovou akci týdně, a to pouze od ověřených společností. Součástí nabídek nebudou nízkonákladové aerolinie. (TZ)

První nabídka: http://www.slevomat.cz/sleva/301981-zpatecni-letenka-pro-jednu-osobu-do-istanbulu

Ceny letenek jsou vždy konečné bez skrytých poplatků a dodatečných plateb za zavazadlo. V případě zpátečních letenek do Turecka dostali zákazníci na výběr z pěti možných termínů včetně víkendů. Další letenky se slevou budou opět do turisticky atraktivních destinací s možností výběru více termínů.

„Spolupráce se Slevomatem je pro Letušku zajímavá v tom ohledu, že oslovíme i jinou skupinu zákazníků. Snažíme se proto dávat do nabídky destinace s vysokou frekvencí českých turistů za lákavou cenu,“ říká Jan Marek, Marketing manager, Asiana, spol. s r. o.

Nabídkou Slevomat  reaguje na rostoucí zájem o cestování a poptávku zákazníků po individuálních pobytech. „Zákazníci Slevomatu jsou cestovateli, kteří se stále častěji vydávají za novými zážitky a kromě námi připravených pobytů mají také zájem si organizovat dovolenou sami. My jim nyní přinášíme letenky ověřených leteckých společností za nejnižší cenu na trhu, a to mnohdy i v porovnání s cenami nízkonákladových aerolinií,“ komentuje Šmíd.

Více o Slevomat.cz

Slevomat.cz je první a největší firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování. Svým uživatelům každodenně představuje výjimečné cenové nabídky na předjednané služby a produkty. Za dobu svého fungování zákazníkům ušetřil již dvě a půl miliardy korun a rozšířil svou uživatelskou základnu na více než jeden a čtvrt milion lidí.

Slevomat.cz nabízí své služby v celé České republice a také na Slovensku, v Maďarsku, Estonsku, Lotyšku a Litvě.