Tým agentury ZenithOptimedia vyrazil na Běh pro Paraple

Zaměstnanci mediální agentury ZenithOptimedia se v hojném počtu zúčastnili benefiční akce Běh pro Paraple, který se konal již počtrnácté a jehož organizátorem je Centrum Paraple, které se zaměřuje na pomoc lidem na vozíku. (TZ)

Letošní 14. ročník akce Běh pro Paraple se uskutečnil ve středu 11. září v Letenských sadech. I přes poměrně chladné počasí se běhu zúčastnilo více než 300 lidí, kteří tak dopomohli celkovému výtěžku přesahujícímu 150 000 Kč. Všichni, kteří přišli akci podpořit, získali za startovné 300 korun originální tričko se symbolem běhu. Mezi nimi nechybělo ani 25 zaměstnanců mediální agentury ZenithOptimedia, kteří se celého běhu zúčastnili. Na startovní čáře se také objevilo několik známých osobností, jako např. Zdeněk Svěrák, který je patronem Centra Paraple, dále pak Miroslav Táborský, Michal Nesvadba, Jaroslav Uhlíř nebo Petr Brukner.

„Těší nás, že jsme se s kolegy na účasti na Běhu pro Paraple dohodli a v hojném počtu se ho mohli zúčastnit. Už teď se těšíme na příští ročník a věříme, že se k nám přidají i další společnosti,“ říká Tomáš Lauko, Managing Director agentury ZenithOptimedia Prague.