Infor vylepšuje řešení M3 o specifickou aplikaci plánování pro výrobce čerstvých potravin

PRAHA – 30. října 2013 – Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru s více než 70 000 zákazníky, ohlásila, že dodá celou řadu inovací v rámci řešení Infor M3, včetně aplikace Infor M3 Fresh Food Planner (FFP) určené pro podniky, které vyrábějí velmi čerstvé zboží s lhůtou spotřeby spíše v řádech dnů, než týdnů či měsíců. (TZ)

Novinky

  • Infor M3 FFP slouží k podpoře nového konceptu plánování výroby čerstvých potravin. Tento koncept „predikování po krocích“ poskytuje detailní pohled na současnou a historickou řadu objednávek – po jednotlivých hodinách. To výrobcům pomáhá upřesňovat předpovědi a v kombinaci s rychlým reportováním umožňuje každodenní efektivní plánování.

  • Na rozdíl od tradičních plánovacích řešení funguje aplikace FFP v přímém spojení s operační ERP databází a poskytuje okamžitý přístup k živým datům o současné poptávce, nabídce a úrovni zásob.

  • Aplikace FFP umožňuje plánovačům sladit predikovanou poptávku s plánovanou výrobou v rámci jedné aplikace. To poskytuje úplnou kontrolu nad rychle se měnící aktuální situací na trhu čerstvých potravin.

Komentář Infor

„Producenti čerstvých potravin se neustále pohybují v pasti mezi vyprodanými sklady a skladovými zásobami na hranici spotřební lhůty,“ řekl Patrik Sjoberg, produktový manažer řešení M3 ve společnosti Infor. „Maximální časové okno závisí na tom, zda mají správné zásoby ve správný čas. Věříme, že v tomto kontextu přesnost predikování skladových potřeb zvyšuje obrat, přičemž redukuje odpad a odpis zásob. Proto je přesné plánování poptávky na tomto trhu absolutně klíčové.“

„Kromě toho maloobchodní prodejny požadují co nejdelší lhůty spotřeby od okamžiku, kdy je produkt expedován od výrobce. To ještě více zkracuje časové okno pro plánování a výrobu. Stále větší tlak zákazníků na vyšší úroveň variability se projevuje na rostoucím produktovém portfoliu a znamená, že výrobní společnosti mají stále méně času na plánování každého produktu. Jednoduše řečeno: výrobci čerstvých potravin musejí být dnes co nejrychlejší a co nejpružnější a technologie jako FFP se pro ně mohou stát zdrojem reálné konkurenční výhody.“

Další zdroje

O společnosti Infor

Infor zásadně mění způsob sdílení a využívání podnikových informací, a pomáhá tak více než 70 000 zákazníkům ve 194 zemích zefektivňovat podnikání, řídit obchodní růst a rychle se přizpůsobovat změnám v oblasti obchodní poptávky. Infor nabízí odvětvově-specifické aplikace a sady vyznačující se rychlostí a inovativním, uživatelsky zaměřeným designem, který je jednoduchý, přehledný a elegantní. Infor poskytuje flexibilní způsoby nasazení softwaru, které nabízejí nejrůznější možnosti jeho provozování, včetně cloudu, on-premise či hybridního modelu. Více informací naleznete na www.infor.com.

Zákazníky společnosti Infor je:

  • 19 z 20 největších leteckých výrobců

  • 12 ze 13 největších firem z high-tech průmyslu

  • 10 největších farmaceutických společností

  • 84 ze 100 automobilových subdodavatelů

  • 23 z 50 největších amerických nemocnic

  • 43 z 50 největších průmyslových distributorů

  • 26 z 35 největších globálních maloobchodních řetězců

  • 5 z 10 největších pivovarů