QlikTech uvádí Customer Success Framework, který podporuje novou éru Business Discovery

QlikTech, (NASDAQ: QLIK), lídr v oblasti zaměřené na uživatelem řízené Business Intelligence (BI), oznámil spuštění Qlik Customer Success FrameworkTM, který bude zákazníkům postupně pomáhat v tom, jak co nejlépe využívat data jako důležitý zdroj. Tím navazuje na strategický plán QlikView.Next transformovat trh BI díky přístupu Natural AnalyticsTM, který pomáhá lidem přirozeněji používat data a rozumět jim v procesu utváření důležitých rozhodnutí. Pro podporu této transformace přináší Customer Success Framework ekosystém lidí, služeb a technologií určených pro řešení různých potřeb zákazníků, což usnadní práci každému, kdo by chtěl efektivněji využívat data. (TZ)

Qlik Customer Success Framework podporuje zákazníky, aby přemýšleli o službách jako o propojeném světě než jako o různých řešeních vytvořených pro aktuální specifické potřeby. Zákazníci potřebují víc než jen software, aby maximalizovali užitek z Business Discovery, zredukovali komplikovanost prostředí a snadněji dospívali k rozhodnutím. Qlik Customer Success Framework pomáhá společnostem lépe se soustředit na BI a analýzy všech dalších zdrojů, aby se mohla strategie co nejrychleji realizovat.

„Nyní se organizace více než kdykoliv dříve upínají k nové generaci samoobslužné BI, pro zajištění odpovědí na strategické otázky a pro řešení složitých problémů, které jsou pro byznys kritické,“ říká Les Bonney, Chief Operating Officer ve společnosti QlikTech. „Nový způsob přemýšlení v BI vyžaduje nové druhy služeb pro Business Discovery. Proto věříme, že náš nový Qlik Customer Success Framework navede zákazníky na správnou cestu, aby maximalizovali výhody investice do QlikView a nastartovali obchodní hodnotu, která povede ke strategickým ziskům,“ dodává Bonney.

Qlik Customer Success Framework obsahuje všechny zdroje, které by mohli zákazníci QlikTech potřebovat, od analýzy malých a středních podniků až po projekty big data. Patří mezi ně:

  • Qonnect Partner Program: Rozšířená globální síť partnerů, zahrnující obchodníky, výrobce dílů (OEM), technologické společnosti a systémové integrátory, poskytuje přístup k infrastruktuře a odborným znalostem, které splňují nároky jednotlivých zákazníků.

  • Qlik Community: Online komunita lidí s bezkonkurenčními zkušenostmi v průmyslu s téměř 100 000 členy složených ze zákazníků, partnerů, výrobců a nadšenců, která poskytuje fórum, kde spolu mohou lidé komunikovat a dále rozvíjet osvědčené způsoby a postřehy.

  • Qlik Market: Online úložiště aplikací, rozšíření a doplňků, které pomáhají zákazníkům lépe využívat potenciál platformy QlikView Business Discovery.

  • Qoncierge: Jednoduchá kontaktní služba, která pomáhá zákazníkům získat přesně ty zdroje, které potřebují.

  • Rozšířené služby: Široká škála služeb, školení a podpory slouží k optimalizaci strategie každého zákazníka. Nabídka obsahuje:

  • Vzdělávací služby určené ke školení uživatelů QlikView. Pomáhají co nejlépe využít možností platformy.

  • Poradenské služby jako je pomoc s konfigurací, aplikacemi a firemními službami. Pomáhají zákazníkům naplánovat, sestavit a zlepšit jejich QlikView projekty např. zrychlením instalace, snížením programových rizik a minimalizováním nadbytečných nákladů způsobených kvůli nevhodnému naplánování.

  • Podpůrné služby pro maximalizaci doby provozu a pomoc při řešení problémů s příliš složitým IT prostředím zákazníka. Podpůrné služby také zahrnují možnost přidělení pracovníka podpory, který zajistí hladký průběh všech služeb.

„Qlik Community se značně rozrostla hlavně proto, že je skutečně jedinečná,“ říká Oleg Troyansky, prezident společnosti Natural Synergies, Inc. „Po mnoho let pro mě Qlik Community představovala to, co pro ostatní Facebook, Twitter a Linkedin. Je to osvědčený globální nástroj, který v sobě sdružuje sociální média, navazování vztahů a sílu konexí. Toto všechno mi pomohlo vybudovat nejen můj byznys, ale i mou osobní značku.“

O společnosti QlikTech:

QlikTech (NASDAQ: QLIK) odhaluje informace ukryté v datech, takže podle nich lidé mohou jednat. Softwarová platforma QlikView Business Discovery a Qlik Customer Success Framework poskytuje společnostem lidi, technologie a služby, které pomáhají postupně optimalizovat použití dat jako strategického zdroje. QlikView používá nástroj Natural AnalyticsTM, který podporuje způsob, jakým lidská zvědavost přirozeně vyhledává a zpracovává informace, odhaluje porozumění a umožňuje rozhodování během procesu. Od malých podniků až po největší globální společnosti, QlikView poskytuje uživatelům okamžité výsledky, které potřebují, a odborníkům v oblasti IT poskytne požadovanou správu a řízení podniku. Společnost QlikTech má sídlo v Radnoru v Pensylvánii a pobočky po celém světě. Slouží přibližně 30 tisícům zákazníků ve více než 100 zemích.

###

Výhledová prohlášení:

Některá prohlášení v této tiskové zprávě jsou výhledová prohlášení včetně takových, která se týkají hodnoty a efektivity produktů QlikTech včetně QlikView.Next. Tato prohlášení zahrnují informace o časování a vylepšeních produktů, růstu a expanzi společnosti QlikTech a jejím vedoucím postavení na trhu.

Tato prohlášení jsou založena na současných interních odhadech a očekáváních firmy QlikTech na základě vývoje trhu a jsou platná ke dni, kdy byla provedena. Všechna prohlášení, která nejsou citacemi historických skutečností, mohou být považována za výhledová prohlášení včetně výroků obsahující některé z následujících slov: „předvídat“, „plánovat“, „očekávat“, „zaměřovat se“, „předjímat“, „věřit“, „cílit“, „odhadovat“, „potenciální“, „možné“, „bude“, „mohlo by“, „momentum“, „hledat“ a další podobná slova.

Skutečné výsledky společnosti se mohou lišit od těch, které jsou ve výhledových prohlášeních uvedeny. QlikTech prohlašuje, že nemá za povinnost sledovat a zveřejňovat vývoj rizik, provádět revize výhledových prohlášení či provádět úpravy dle vývoje situace a budoucích událostí.