Praha – 5. prosince 2013 – Accenture Digital, nová divize společnosti Accenture, pomůže klientům z různých odvětví využít potenciál digitálního prostředí a hledat nové příležitosti pro růst nebo pro zlepšení zákaznických služeb. (TZ)
Accenture Digital poskytne široké portfolio podnikatelských a technologických služeb – od návrhu digitální strategie, přes zavedení mobilních technologií a služeb, až po analýzu dat a digitální marketing. V úzké spolupráci s oddělením Accenture Interactive, které poskytuje služby digitálního marketingu, pomůže Accenture Digital naplno využít potenciál mobilních zařízení, získávat pomocí analýzy dat užitečné informace a zlepšit tak například vztahy se zákazníky a zvýšit jejich loajalitu.
„Digitální prostředí od základu změnilo způsob, jakým naši klienti pracují a podnikají, ať už jde o interakce se zákazníky nebo dodavateli, nebo o způsob jakým řídí zaměstnance,“ uvedl generální ředitel Accenture Pierre Nanterme. Společnosti, které chtějí dlouhodobě uspět, se podle něj musí naučit využívat digitální prostor a Accenture má všechny předpoklady k tomu, aby jim v tom pomohla.
Accenture Digital má k dispozici 23 tisíc odborníků, špičkové know-how v oblastech cloudu, systémové integrace a podnikových aplikací, a také globální síť podpůrných center, které jsou připravené společnostem pomoci transformovat jejich byznys v digitálním prostředí.
„Známe digitální prostředí, máme rozsáhle zkušenosti z jednotlivých průmyslových odvětví a globální působnost, díky tomu jsme pro společnosti vhodný partner pro jakékoliv aktivity a projekty v digitálním světě,“ dodal Michael Sutcliff, ředitel Accenture Digital.
O společnosti Accenture
Accenture je globální společnost poskytující manažerské poradenství, technologické služby a outsourcing s více než 275 000 zaměstnanci, obsluhujícími klienty ve více než 120 zemích. Díky kombinaci jedinečných zkušeností a komplexních znalostí napříč všemi odvětvími a podnikovými funkcemi i rozsáhlému výzkumu nejúspěšnějších světových firem, spolupracuje Accenture se svými klienty tak, aby jim pomohla stát se vysoce výkonnými organizacemi jak v oblasti podnikání, tak ve veřejném sektoru. Tržby společnosti dosáhly 28,6 miliardy USD za fiskální rok končící 31. srpnem 2013. V České republice byla v Praze založena pobočka v roce 1991. V současné době zaměstnává v tuzemsku společnost Accenture přibližně 1 900 pracovníků ve třech divizích.
Další informace můžete najít na stránce www.accenture.cz.