1) Seznam.cz a Studio Ypsilon uvádějí divadelní inscenaci #jsi_user: Projekt Seznam se bezpečně! má po dvou filmech, divadelních skečích, přednáškách a výzkumu pokračování. Tím je divadelní inscenace #jsi_user, která vznikla ve spolupráci se Studiem Ypsilon Ta bude upozorňovat na závislost na internetu, moderních informačních technologiích i chování lidí na síti. Pro školy bude představení v průběhu celého roku zdarma. A o čem bude? O uživatelích – o vás, o nás všech. Více informací naleznete na našem blogu v autorském článku Martina Kožíška, manažera internetové bezpečnosti ve společnosti Seznam.cz. (TZ)
2) Mikuláše plánují rodiče měsíc dopředu: Návštěva Mikuláše s andělem a čertem může být pro dítě klíčovým životním okamžikem. Výsledky Seznam.cz Vyhledávání napovídají, že rodiče začínají s přípravami téměř měsíc dopředu.
Návštěva Mikuláše s andělem a čertem může být pro dítě klíčovým životním okamžikem. Výsledky Seznam.cz Vyhledávání napovídají, že rodiče začínají s přípravami téměř měsíc dopředu.
Nejvyšší nárůst hledanosti oproti průměru zaznamenal dotaz „Mikuláš 2013“. Stoupající tendenci hledanosti tohoto dotazu zaznamenalo Seznam.cz Vyhledávání od 9. 11., z čehož lze usuzovat, že od tohoto dne začalo být pro uživatele téma aktuální. Každý týden navíc roste hledanost dotazu téměř dvojnásobně oproti předchozímu týdnu.
Zajímavostí také je, že ve vyhledávacím souboji čert versus anděl letos jednoznačně zvítězili pekelníci. Jejich hledanost navíc konstantně roste, a to až o trojnásobek oproti průměru. Zvýšený zájem se ve vyhledávači projevil i u dotazu „pyrotechnika“, jehož hledanost vzrostla trojnásobně, a lze proto očekávat, že o mikulášské noci bude opět pěkně živo.