PRAHA – 13. ledna 2014 – Společnost GFI Software, přední poskytovatel infrastruktury pro malé a středně velké podniky (SMB), ohlásila GFI MAX ServiceDesk, řešení helpdeskových a zákaznických služeb určené pro poskytovatele řízených služeb (MSP – Managed Service Providers). Nástroj je plně integrován v rámci platformy GFI MAX RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI MAX ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu. (TZ)
Integrovaný nástroj doplňuje platformu GFI MAX RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe řídit své služby zákazníkům a zvyšovat jejich hodnotu. Mnoho poskytovatelů dnes využívá nejrůznější, málo efektivní metody k řízení zákaznických služeb, které zahrnují excelové tabulky, e-mailovou komunikaci či ve vlastní režii vyvinuté nástroje. Tyto nástroje jsou často nespolehlivé a mohou vést k opomenutí zákaznických problémů či nárůstu doby reakce na požadavky. Navíc takovéto nástroje neumožňují reportování nebo řízení servisních úrovní z důvodu nedostatečné integrace s poskytovanými službami.
„Naším cílem je jako vždy poskytnout poskytovatelům řízených služeb nástroje potřebné k obsluze jejich zákazníků a k vytvoření a udržení dlouhodobých a zdravých vztahů. Vysoká úroveň zákaznických služeb a spokojenosti jsou pro MSP poskytovatele nejspolehlivější konkurenční výhodou a s využitím správných nástrojů je možné zákazníky podporovat velmi efektivně,“ řekl Martin Říha, ředitel pro strategii ve společnosti GFI Česká republika a Slovensko. „Nově uvedená služba reaguje na jednu z hlavních výzev, kterým čelí MSP poskytovatelé. Pokud svou práci dělají dobře, jejich zákaznici o nich prakticky neví, protože vše běží hladce. GFI MAX ServiceDesk jim dovoluje nabídnout další hodnotu s využitím předpřipravených reportů, které nejenže ukazují dobu strávenou technickými pracovníky na řešení a proaktivní prevenci problémů, ale také jak tyto služby odpovídají SLA každého zákazníka. Efektivní řízení dodávaných služeb je důležité rovněž pro maximalizaci interní efektivity podnikání v oblasti MSP.“
Funkce GFI MAX Service Desk zahrnují:
-
Plná integrace s GFI MAX RemoteManagement: Umožňuje poskytovatelům snadno importovat a spravovat informace z nástroje RMM, což eliminuje potřebu dodatečné práce a případných zpoždění při řešení zákaznických problémů, zefektivňuje procesy, zvyšuje spokojenost zákazníků. Existující data zákazníků o konfiguraci sítí, lokalit a jednotlivých zařízení mohou být importována rychle a snadno z GFI MAX RemoteManagement.
-
Vytváření servisních požadavků po webu, e-mailu či Twitteru: Vedle automatizovaného generování servisních požadavků prostřednictvím GFI MAX RemoteManagement mohou MSP poskytovatelé a koncoví uživatelé vytvářet a sledovat nové servisní požadavky s využitím webové aplikace, e-mailu či Twitteru, aniž by bylo nutné instalovat dodatečný software.
-
Transparentní historie každého požadavku: GFI MAX ServiceDesk nabízí MSP poskytovatelům kompletní historii všech aktivit vedoucích k vyřešení každého servisního požadavku, která poskytuje informace o provedených aktivitách a času stráveném personálem na jejich realizaci. Takováto úroveň detailů se umožňuje vyhnout redundantním pracím, lépe reportovat zdroje využité k vyřešení problému zákazníka a porovnávat je se SLA smlouvami.
-
Znalostní báze: Pracovníci využívající GFI MAX ServiceDesk mohou vytvářet návody k řešení běžných problémů, které mohou koncoví uživatelé snadno vyhledávat a které jim umožňují základní problémy vyřešit rychle a vlastními silami.
-
Integrace s klientskými zařízeními koncových uživatelů: MSP poskytovatelé mohou využívat aplikaci GFI MAX System Tray umožňující uživatelům vytvářet v rámci zákaznických společnosti požadavky přímo z klientského počítače prostřednictvím brandovaného rozhraní, což zvyšuje efektivitu a povědomí o jejich službách mezi zákaznickou základnou.
O GFI MAX
GFI MAX pomáhá dodavatelům IT podpory a poskytovatelům řízených služeb (MSP) zvýšit svůj měsíční příjem plynoucí ze stávajících zákazníků, získat nové zákazníky nabídkou dostupných, uživatelsky přívětivých služeb s vysokou hodnotou, dodávat proaktivní a cenově zajímavé služby a vytvořit si tak profitabilní podnikání. GFI MAX poskytuje řadu integrovaných softwarových řešení vytvořených specificky pro dodavatele IT podpory a MSP, které lze rychle implementovat, vyžadují minimum správy a je možné je opatřit logem poskytovatele a upevnit si tak reputaci před svými zákazníky. Platforma GFI MAX umožňuje MSP poskytovatelům nabízet služby správy antiviru, online zálohování, vzdálené podpory, zabezpečení elektronické pošty, automatizovaného monitoringu, patch managementu, sledování zařízení, upozorňování a reportování z jednoho řídícího panelu.
O GFI Česká republika a Slovensko
GFI je na českém a slovenském trhu zastoupena pobočkou GFI Česká republika a Slovensko se sídlem v Hradci Králové, jež dodává produkty a řešení GFI prostřednictvím rozsáhlé sítě svých autorizovaných prodejců. Vedle nabídky on-premise řešení koncovým zákazníkům dodává také infrastrukturu poskytovatelům řízených služeb umožňující zvýšit jejich obrat a koncovým zákazníkům využívat výhod cloudových řešení. GFI Česká republika a Slovensko poskytuje také servisní služby a služby technické podpory. Více informací o společnosti naleznete na http://www.gfi.cz.
O GFI
GFI Software je předním softwarovým vývojářem. Malým a středním podnikům nabízí jednotný zdroj řešení pro oblast webové a emailové bezpečnosti, archivace, zálohování a faxování, síťového a bezpečnostního softwaru i hostovaných technologií. Produkty GFI jsou dostupné formou softwaru, v rámci cloud architektury (model SaaS) nebo jako hybridní řešení nabízející to nejlepší z obou těchto modelů. Díky technologiím s řadou ocenění, vstřícné cenové politice a silnému zaměření na požadavky SMB sektoru uspokojuje GFI potřeby produktivity a kontinuity vyžadované podniky po celém světě. Společnost má pobočky v USA, Velké Británii (Londýn a Dundee), Rakousku, České republice, Austrálii, Filipínách, na Maltě a dalších částech světa, které se starají o stovky tisíc instalací. Obchodní model společnosti GFI je postaven na nepřímém prodeji přes partnerský kanál čítající celosvětově tisíce partnerů. Společnost je také Microsoft Gold Certified Partnerem. Více informací o společnosti naleznete na http://www.gfi.com.