T-Mobile převede další zákazníky na elektronickou fakturu

Praha, 4. března 2014 – Společnost T-Mobile se rozhodla po půl roce nabídnout elektronickou fakturu k vyzkoušení dalším 125 000 zákazníků. Při úspěšném pilotním převodu v září 2013 zůstalo na elektronické faktuře téměř 80 % zákazníků, což snížilo spotřebu papíru za šest měsíců o neuvěřitelných 8 tun. Operátor osloví další klienty v průběhu března. (TZ)

„Pilotní převod považujeme za velmi úspěšný, tudíž ve svém konání pokračujeme.“ říká Petra Pavičová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile, a dodává: „Společenskou odpovědnost považujeme i při této aktivitě za nesmírně důležitou, proto klienty převádíme postupně s ohledem na znevýhodněné skupiny – například seniory.“

Nyní elektronickou fakturu využívá téměř 800 tisíc zákazníků, T-Mobile se snaží své klienty motivovat k dalším převodům. Nejen, že je toto vyúčtování šetrné vůči životnímu prostředí (šetří papír, elektřinu, vodu i emise), zákazníci ho navíc mají v samoobsluze Můj T-Mobile (případně i v e-mailu) mnohem rychleji než tištěnou verzi ve schránce doma. Faktura je také velmi přehledná, není potřeba archivovat zbytečně papíry, šetří i místo a mnohým z klientů navíc ušetří každý měsíc ještě 19,15 Kč za papírovou verzi.

INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY

Všichni, kterých se nové nastavení týká, budou informováni dostatečně, včas a všemi dostupnými kanály. Zpráva se objeví v informativních bannerech na posledních tištěných fakturách, operátor ke komunikaci opět využije i e-mail a SMS   a připravena je rovněž speciální stránka www.t-mobile.cz/vyuctovanielektronicky. Od dubna již tito klienti budou dostávat Vyúčtování pouze elektronicky.

Zákazníkům však i nadále zůstává možnost vrátit se na tištěnou verzi faktury, stačí jen poslat SMS VYUCTOVANI
A T na číslo 4603 nebo si tištěné Vyúčtování nastavit přes Můj T-Mobile. Tištěná verze je však u některých tarifů v souladu s podmínkami zpoplatněna podle ceníku částkou 19,15 Kč s DPH.

Elektronické vyúčtování si však mohou sami nastavit i ostatní paušální zákazníci, kterých se tento převod netýká, a to buď přes Zákaznické centrum (4603), nebo na www.t-mobile.cz/evs, případně přímo na Značkové prodejně.

Více informací o změně na www.t-mobile.cz/vyuctovanielektronicky.

O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996, od roku 2002 je součástí mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom. K 30. září 2013 společnost obsluhovala více než 5,7 milionu mobilních zákazníků a zůstává tak jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem: vedle mobilních
a fixních telekomunikačních služeb nabízí i široké portfolio IT služeb a řešení systémové integrace pod značkou
T-Systems pro firemní zákazníky a veřejnou správu.

T-Mobile se dlouhodobě zaměřuje na kvalitu svých služeb. Nezávislé testy opakovaně potvrzují, že T-Mobile je leaderem v kvalitě jak v oblasti 2G a 3G (UMTS FDD) dat, tak i v případě hlasových služeb v síti GSM. Společnost získala také řadu odborných ocenění za inovativní ICT řešení – například v anketě IT projekt roku.

Od svého založení společnost klade důraz také na zodpovědný přístup k podnikání a společnosti. T-Mobile je mimo jiné držitelem ocenění Zaměstnavatel roku i desetiletí, Firma roku: Rovné příležitosti či ceny Via Bona za zapojování zaměstnanců do dárcovství a dobrovolnictví. V roce 2012 časopis World Finance vyhlásil T-Mobile Czech Republic Nejlepším mobilním operátorem ve východní Evropě.

T-Mobile je hrdým organizátorem projektu Rozjezdy, celorepublikového programu podpory začínajících podnikatelů. Aktivity určené primárně neziskovým organizacím zastřešuje Fond T-Mobile. Více informací najdete na www.rozjezdyroku.cz a www.prosvetkolemnas.cz.

Další informace o společnosti: www.t-press.cz nebo www.t-mobile.cz.