Agentura Performics EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika) se ubránila těžké konkurenci evropských digitálních agentur a agentur zabývajících se marketingem ve vyhledávání a získala nejžádanější ocenění na poli vyhledávání v této části světa – na udílení Evropských cen za marketing ve vyhledávání (European Search Awards) byla vyhlášena nejlepší agenturou. (TZ)
Je to už podruhé, co tato agenturní síť, zaměřená na výkonnostní marketing vyhrála ocenění pro nejlepší agenturu v této soutěži. Poprvé tuto prestižní cenu získala v roce 2012. Na slavnostní ceremonii v Reykjavíku byla v kategorii Nejlepší využití sociálních médií v kampani ve vyhledávání oceněna také španělská pobočka agentury Performics za svoji práci s Toyotou.
Evropské ceny za marketing ve vyhledávání (European Search Awards, www.europeansearchawards.com) jsou mezinárodní soutěž, která je oslavou toho nejlepšího z placeného i přirozeného vyhledávání a digitálního i obsahového marketingu v Evropě. Ceny jsou nyní udíleny už třetím rokem a agentura Performics EMEA zatím získala ocenění v každém ročníku soutěže.
V průběhu loňského roku agentura Performics EMEA zdokonalila svůj přístup k poskytování firemních programů optimalizací pro vyhledávače na celé řadě trhů. Svým klientům tak prospěla značnou úsporou nákladů a zvýšením efektivnosti (více podrobností o této strategii lze nalézt v případové videostudii Performics a Vanish: příběh o úspěchu prostřednictvím optimalizace pro vyhledávače). V roce 2013 agentura spustila tzv. Horizon, globální iniciativu vyvinutou ve spolupráci s Googlem, Microsoftem a Facebookem se záměrem podnítit investice do reklamy v oblasti mobilní komunikace u klientů celé agenturní síti. Tato vylepšení nabídky klientům vedla k získání celé řady nových zakázek od významných značek, mj. Bacardi, Clarins, H&M, IKEA, Novartis, Nestlé a Travelodge. V důsledku silného růstu v roce 2013 otevřela agentura Performics nové pobočky v Belgii, Norsku a Švédsku a v roce 2014 bude expandovat na nové trhy, například v Portugalsku a JAR.
Frederic Joseph, generální ředitel agentury Performics EMEA, řekl: „Jsme nesmírně nadšení, že nám na předávání Evropských cen za marketing ve vyhledávání byla podruhé udělena cena pro nejlepší agenturu. Je to doklad našeho fantastického růstu za posledních několik let: získali jsme klíčové mezinárodní klienty, otevřeli v rámci agenturní sítě nové pobočky a vylepšili svou nabídku produktů a služeb v této části světa. Toto ocenění svědčí o talentovanosti, entuziasmu a píli, jež jsou v agentuře Performics jasně patrné.“
O agentuře Performics
Agentura Performics (www.performics.com) má sídlo v Chicagu, pobočky ve 32 zemích a regionální ústředí v Londýně a Singapuru. Byla založena roku 1998 v Chicagu, má pověst průkopníka inovací a na udílení Evropských cen za marketing ve vyhledávání byla oceněna jako nejlepší agentura v roce 2012 a následně znovu v roce 2014. Společností Forrester Research byl Performics prohlášen za vůdčí agenturu na poli marketingu ve vyhledávání. Tým certifikovaných odborníků v oblastech placeného vyhledávání, optimalizace pro vyhledávače, partnerského (affiliate) marketingu, placeného marketingu v sociálních médiích, technologie real-time bidding a display reklamy vytváří holistické strategie, které stojí za zvýšenou výkonností kampaní digitálního marketingu klientů. Jádro strategie tvoří data a schopnost plně porozumět motivacím a mediálním návykům spotřebitelů. Toho agentura dosahuje tak, že silně investuje do nástrojů a technologií na trhu, aby klientům zajistila prospěch plynoucí z maximální návratnosti jejich investic. Na rozsáhlém seznamu mezinárodních klientů agentury Performics figurují například Reckitt Benckiser, Nestlé, HP, Bacardi, Clarins, H&M, IKEA, Novartis, L´oreal a Travelodge. V České republice působí Performics od června 2012 a pracuje pro klienty pod skupinou VivaKi, kterou v ČR reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.