CRM lusknutím prstu: SAP Cloud for Customer je k dispozici v češtině

Praha, 8. dubna 2014 – Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. Firmy v Česku tak mohou od dnešního dne využívat flexibilní a jednoduše použitelný nástroj umožňující využití všech moderních metod komunikace se zákazníky, včetně sociálních sítí a mobilních technologií. Pokud chce totiž dnes společnost uspět na konkurenčním trhu, je více než kdy jindy nutné správně pochopit potřeby zákazníků a vycházet jim vstříc. (TZ)

Podle údajů Českého statistického úřadu pouze 51 procent českých firem používalo v roce 2013 automatizované sdílení dat o přijatých či zadaných objednávkách v rámci svých vnitropodnikových informačních systémů. Budování dlouhodobých vztahů vyžaduje propojení všech komunikačních kanálů. SAP Cloud for Customer navíc nabízí přirozené propojení cloudové aplikace s dalšími řešeními SAP realizovanými v tradičním modelu „on-premise“.

„Výmluvy na složitou a zdlouhavou implementaci CRM systémů jsou konečně minulostí,“ říká Roman Knap, generální ředitel SAP ČR a dodává: „SAP Cloud for Customer je přesně takový, jak věk internetu vyžaduje. Vytvořit si firemní stránky na sociální síti, a nebýt schopný přes ně efektivně reagovat na přání zákazníků,  je rychlá cesta do pekel. Se SAP Cloud for Customer jsou sociální sítě stejným komunikačním kanálem jako telefon či e-mail.“

Kvalitní CRM řešení bylo dosud pro celou řadu firem nedostupné, protože s sebou neslo nutnost dalších investic. SAP Cloud for Customer většinu těchto bariér bourá. Využití cloudových technologií a platformy SAP HANA zkracuje dobu nasazení na minimum, lze ho snadno propojit s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu a uživatelé mají vždy k dispozici nejnovější verzi systému. Výhodou je i struktura poplatků, které se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb. To firmám umožňuje využívat všech výhod naplno a přitom efektivně.

Vstříc zákazníkům

Oddělení zákaznické podpory, obchodu i marketingu musí být schopné koordinovaně reagovat na přání zákazníků. SAP Cloud for Customer umožňuje řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů – v místě prodeje, on-line nebo na mobilních zařízeních. Česká verze nabízí celou paletu nástrojů pro podporu prodeje a služeb zákazníkům, marketingové plánování, analýzu obchodních procesů i interakce prostřednictvím nových médií. Nasazení SAP Cloud for Customer lze škálovat přesně na míru zákazníka, a samozřejmě jej lze snadno integrovat se stávajícími systémy jako je SAP ERP či SAP CRM, tak s cloudovými řešeními jiných poskytovatelů.

Velkou výhodou tohoto řešení je i široká podpora mobilních zařízení. Uživatel má přístup k jednotlivým aplikacím jak on-line, tak off-line, přitom si může přizpůsobit uživatelské rozhraní tak, aby se mu s ním dobře pracovalo na konkrétním zařízení. Součástí celého řešení může být například nástroj SAP Cloud for Social Engagement umožňující využít sociální sítě k zefektivnění kontaktu se zákazníky. Díky němu lze najít relevantní zprávy na sociálních sítích a zpracovat je během několika desítek minut. Koncoví zákazníci tak získají pocit, že firmě na nich doopravdy záleží a jejich připomínky slyšeny. Propojení s dalšími systémy dovolí navíc využívat při reakcích všech znalostí, které máte z ostatních kanálů. Pro podporu prodejních týmů a obchodních operací lze řešení rozšířit o službu SAP Cloud for Sales.

O společnosti SAP

SAP, lídr trhu s aplikačním softwarem, pomáhá podnikům a organizacím všech oborů a velikostí lépe fungovat a dosahovat svých cílů. SAP umožňuje lidem a organizacím pracovat společně mnohem efektivněji a využívat podnikové informace tak, aby byli neustále před konkurencí. Přitom nezáleží na tom, zda je SAP využíván ve skladě nebo podnikové prodejně, na mobilních zařízeních nebo klasických počítačích, na pracovišti zákaznické podpory nebo v kanceláři představenstva. Aplikace a služby společnosti SAP pomáhají již více než 253 500 zákazníků dosahovat vyšších zisků, zajistit si udržitelný růst a přizpůsobovat se aktuálním potřebám. V České republice působí společnost od roku 1992 a dosud získala více než 1000 zákazníků z oblasti podniků, finančních institucí a organizací veřejné správy.

Více informací najdete na www.sap.com.