První Eshopista prozradí, jak nahradit výpadek příjmů z Google

Praha, 9. dubna 2014 – Osobní příběhy a zkušenosti úspěšných českých internetových podnikatelů – to nabídne série moderovaných diskusí, kterou od dubna organizuje společnost ACOMWARE za podpory Heureka.cz, APEK a dalších partnerů. První Eshopista pak konkrétně prozradí, jak nahradit výpadek příjmů z vyhledávače Google. (TZ)

Pro internetový obchod Lékárna.cz to bylo nepříjemné překvapení. E-shop, který měsíčně utratil v reklamní síti Google Adwords přes 400 000 Kč, přišel o možnost na Google dále inzerovat. Jak se mu podařilo přežít bez prodejního kanálu, který tvořil desítky procent jeho obratu? Pavel Hrstka z Lékárna.cz to prozradí 24. dubna v Praze. Podrobný úvod do jeho příběhu najdete na webu Eshopista.cz.

Příběh prvního Eshopisty je úvodem do moderovaných diskusí s předními osobnostmi české e-commerce, jejichž hlavním organizátorem je konzultační společnost ACOMWARE. Jejich cílem je nabídnout praktické příběhy a osobní zkušenosti podnikatelů, kteří mají za sebou úspěšné internetové projekty. Díky konceptu otevřené diskuse, jež počítá s aktivním zapojením publika formou otázek, získají posluchači hodnotné informace o podnikání na českém internetu od svých kolegů – eshopistů. Příběhy prezentované v diskusi navíc nebyly doposud publikovány.

Partnery projektu Eshopista.cz je APEK a nákupní rádce Heureka.cz. „Naším záměrem bylo vytvořit platformu, která přinese skutečně inspirativní a zároveň praktické pohledy na online podnikání v České republice,“ vysvětluje Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz.

Jan Svoboda z pořádající společnosti ACOMWARE k tomu dodává: „Obecných školení nebo seminářů dnes probíhají desítky měsíčně. Eshopista nebude teoretizovat, všechny příběhy přinesou konkrétní poznatky, závěry i inspiraci, a to i díky formátu moderované diskuse, která je zcela otevřena publiku a jeho dotazům,“ vysvětluje.

O projektu Eshopista.cz

Eshopista je otevřenou diskusní platformu, která přináší praktické zkušenosti internetových podnikatelů. Díky konceptu moderované diskuse 1 na 1 nabídne unikátní pohled na úspěšné i neúspěšné příběhy diskutujících, které doposud nebyly veřejně prezentovány. Posluchač díky tomu získá nejen inspiraci pro vlastní podnikání, ale především konkrétní poznatky o fungování české e-commerce.

  • 120 minut moderované diskuse 1 na 1

  • Jeden známý eshopista a jedno hlavní velké téma + vaše dotazy

  • Přibližujeme velké příběhy – sledujte videa, rozhovory a články

  • Networking mezi leadery eshopů a partnery projektu

Partneři projektu

Hlavním organizátorem projektu je konzultační společnost ACOMWARE, partnery pak Asociace pro elektronickou komerci, nákupní rádce Heureka.cz, NetDirect, DPD, OnlinePeople, Pria, Programia, Uloženka, Oxy Online, Sunlight systems, Praguebest digital agency a Logio.