Od dvou zaměstnanců ke stamilionovým tržbám, Vykupto.cz slaví 4 roky

Druhý největší český slevový server Vykupto.cz slaví v těchto dnech své 4. narozeniny. Server, který je jedním z průkopníků hromadného nakupování v ČR, založili v Brně Jiří Musil a Tomáš Bátrla. Pod jejich vedením se malý projekt během čtyř let vyvinul ve stabilní společnost s více než 60 zaměstnanci a ročním obratem okolo 400 milionů korun.  (TZ)

První slevové servery se začaly na českém trhu objevovat na konci roku 2009. Založení Vykupto.cz následovalo bezmála půl roku poté. „Šli jsme do toho tenkrát s cílem snížit bariéry v přístupu k aktivnímu životu, kvalitním produktům a zábavě a zvýšit tak kvalitu života lidí,“ říká jeden ze spoluzakladatelů serveru Tomáš Bátrla a dodává: „Přestože v průběhu let došlo na slevovém trhu k nesčetnému množství změn, naše mise je stále stejná.“ Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz přes 1,6 milionu Vykupónů a zákazníkům tak ušetřilo více než 1,2 mld. korun.

Ze dvou zaměstnanců přes 60

U zrodu jedné z nejdynamičtěji rostoucích brněnských firem stáli pouze dva lidé. Jiří Musil a Tomáš Bátrla. Ti byli v té době také jedinými zaměstnanci nově založené společnosti. Jak byznys v průběhu let kvetl, bylo třeba tým posilovat. Dnes tak Vykupto.cz zaměstnává přes 60 lidí nejen v Brně, ale i v Praze. „Zatímco před čtyřmi lety mohl do jisté míry úspěšně provozovat slevový portál jeden člověk s notebookem ze svého obýváku, dnes to je nemožné. Trh prošel za tu dobu obrovským růstem a mnoha změnami, bez širokého týmu profesionálů nemáte šanci dlouhodobě uspět,“ popisuje Tomáš Bátrla, jeden ze spoluzakladatelů Vykupto.cz.

20 nových nabídek denně

Za čtyři roky své existence spustilo Vykupto.cz po své zákazníky 32 tisíc slevových akcí. Každý den tak lidem průměrně nabídne více než 20 novinek. Rok od roku se přitom nabídka mění. Rok 2010 tak byl rokem služeb, bodovaly především nabídky do restaurací, wellness a na kosmetické procedury. V roce 2011 se poprvé výrazněji prosadila nabídka pobytů, která hrála ještě výraznější roli o rok později. V loňském roce bylo největším hitem zboží a zahraniční pobyty. „O neustálém vývoji slevového trhu svědčí i rok 2014, ve kterém vstupujeme do oblasti prodeje nemovitostí a ve větší míře se soustředíme na nabídku exotických dovolených,“ říká Tomáš Bátrla z Vykupto.cz a dodává: „Přelomovou novinkou pak budou plánované letecké dovolené u moře, na ostatních portálech se totiž v drtivé většině případů jedná o pobyty s autobusovou dopravou.“

Nároky zákazníků rostou

Zvyšování tržeb v průběhu let s sebou kromě potřeby většího týmu lidí přineslo i rostoucí požadavky na zákaznický servis. „Když u nás slevové servery začínaly, lidé to moc neřešili, byli rádi takřka za jakoukoli slevu. Dnes jsou mnohem náročnější. Zjišťují si veškeré podmínky slevy, prověřují si dodavatele slevy, volají a ptají se. To je i důvod, proč spousta malých slevových serverů v posledních letech skončila. Nemohly zkrátka lidem takový servis poskytnout,“ říká Tomáš Bátrla. Zákaznická podpora Vykupto.cz vyřizuje průměrně 5 tisíc zákaznických požadavků měsíčně. O tom, že dělají svou práci dobře, svědčí mimo jiné i neustále rostoucí index doporučení Vykupto.cz.

O Vykupto.cz

  1. Vykupto.cz patří mezi průkopníky hromadného nakupování v ČR a je dlouhodobě druhým největším českým slevovým portálem. Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz přes jeden milion Vykupónů (slevové kupóny), a zákazníkům tak ušetřilo více než 900 milionů korun. Základní hodnoty, které přispívají k stabilnímu růstu společnosti, jsou kvalita a spolehlivost poskytovaných služeb. Misí Vykupto.cz je především zvyšování kvality života zákazníků a snižování bariér v přístupu k aktivnímu životu, kvalitním produktům a zábavě. S Vykupto.cz mají zákazníci možnost objevovat nové služby, navštěvovat neznámá místa a zkoušet nové zboží. Vlajkovou lodí myšlenek Vykupto.cz je skutečný prožitek. Vykupto…a prožijme to!

  2. Odkazy

Vykupto.cz: www.vykupto.cz