Happyfeed – svět oblíbených značek v jedné aplikaci

Praha, 19. května 2014 – Na trh přichází Happyfeed, aplikace pro uživatele, kteří chtějí mít všechny své oblíbené značky a jejich nabídky stále při sobě, ale nechtějí být rušeni zbytečným spamem a zároveň marketingový kanál pro firmy a značky, které chtějí oslovit zákazníky, kteří mají o jejich produkt nebo službu opravdu zájem. (TZ)

V současné době, kdy jsou lidé přehlceni množstvím informací, irelevantními nabídkami a alternativami výběru nabízí Happyfeed přehledný systém pro uživatele, kteří nechtějí pouze nakupovat slevy, nýbrž hledají pouze konkrétní zvýhodněné, ať už cenou nebo třeba exkluzivitou nabídky, produkty či služby od svého vyzkoušeného, oblíbeného obchodníka či značky. Zákazník tak sám rozhoduje o tom, kým se nechá v aplikaci oslovit a není tak otravován jemu nerelevantními nabídkami.

Happyfeed pomáhá uživatelům výhodně nakupovat jen to, co opravdu chtějí, kde, kdy a od koho, nikoliv vše, co je ve slevě. Dává tak zákazníkovi zpět do rukou možnost rozhodování a kontroly. Na druhou stranu dává firmám a značkám možnost zaujmout zákazníky nabídkami a péčí a staví tak dlouhodobý vztah mezi zákazníkem a značkou,“ říká Lubomír Celar, CEO Happyfeed.

Happyfeed zprostředkovává partnerům komunikaci se stálými i potencionálními zákazníky prostřednictvím mobilní aplikace, jež efektivně propojuje uživatele s relevantními nabídkami – informuje o tom nejlepším, co daný obchodník nabízí v kontextu s tím, co si zákazníci právě přejí. Systém tak utváří loajální vztahy, analyzuje je a buduje důvěru komunikováním těch nabídek, které mají pro zákazníky smysl a stává se tak pro obchodníky komunikačním kanálem, díky kterému osloví vždy právě ty zákazníky, pro které je jeho produkt nebo služba relevantní.

Jedněmi z prvních partnerů, kteří začali komunikovat v aplikaci Happyfeed jsou Air France/KLM, Audioteka.cz a TIMEOUT.

„V Air France-KLM neustále hledáme nové možnosti, jak být v kontaktu s našimi zákazníky. Pro ty stávající chceme být stále atraktivní, těm potenciálním se chceme představit, proto jsme se začali prezentovat právě přes Happyfeed. Díky němu tak můžeme komunikovat se zákazníky lokálně a být jim zase o kousek blíže, nové technologie se snažíme využít, kdekoli je to možné,“ říká Vendula Vlková, Marketing Coordinator for Air France, KLM and Delta Air Lines for Czech Republic and Slovakia.

„Chceme s naší mobilní aplikací Audiotéka oslovit co nejširší publikum zákazníků využívajících chytrá mobilní zařízení a tak stále hledáme nové cesty, jak s nimi komunikovat. Mobilní aplikace agregující atraktivní nabídky na českém trhu je pro nás novou atraktivní možností zviditelnění.“  odpovídá Břetislav Hanzel, výkonný ředitel Audioteka.cz

„Co se týče budoucnosti aplikace, pakliže se Happyfeed stane otevřeným prostředím, které bude schopné agregovat informace, trendy a nabídky způsobem, který bude pro cílovou skupinu zábavný a přínosný má šanci uspět na tomto malém českém trhu. Nejdůležitější pro úspěšný provoz bude obsah, jeho struktura a přidaná hodnota interaktivního a inteligentního  bio prostředí aplikace, které jak doufáme bude pozitivním způsobem překvapovat své uživatele,“ dodává Petr Tylk, marketingový ředitel TIMEOUT.

Aplikace Happyfeed je aktuálně zdarma ke stažení do mobilních telefonů s operačním systémem Android (Google Play) či iOS (App Store), webovou verzi aplikace naleznete na www.happyfeed.cz.

O Happyfeedu

Happyfeed je mobilní aplikace pomáhající uživatelům nezmeškat informace, nabídky a pozvánky na události ze světa jejich zájmů, od jimi preferovaných značek. Uživatelé si jednoduše v aplikaci navolí své oblíbené značky a kritéria, která je zajímají, ať už se jedná o gastronomii, cestování či například módu. Podle této předlohy budu následně dostávat přesně a pouze ty nabídky, o které mají zájem. Pro firmy je to univerzální marketingový a analytický nástroj na mobilní platformě pro cílené nabídky, tvorbu spotřebitelských soutěží, ko-marketing a efektivní systém pro (vítanou) komunikaci, utvářející dlouhodobý vztah se zákazníky.