Ericsson ukončil akvizici Red Bee Media

Ericsson uvedl, že ukončil akvizici britské společnosti Red Bee Media, která působí v oblasti médií. Původním majitelem předního britského poskytovatele mediálních služeb byla Creative Broadcast Services Holdings, entita řízená investičním fondem Macquarie Advanced Investment Partners. (TZ)

Ericsson oznámil svůj záměr získat Red Bee Media již v červenci 2013, britský Úřad pro hospodářskou soutěž však akvizici formálně schválil 27. března 2014.

Švédskou společnost čeká bohatá spolupráce s velkým množstvím významných zákazníků vysílacích služeb Red Bee Media, včetně BBC, BSkyB, BT Sport, Canal Digital, Channel 4, EE, UKTV, UPC a Virgin Media.

Akvizicí Red Bee Media získal Ericsson 1500 vysoce kvalifikovaných zaměstnanců, jakož i operační střediska v Británii, Francii, Německu, Španělsku a Austrálii. Ericsson díky tomu výrazně posílí svou pozici v oblasti vysílacích služeb, kterou začal budovat v roce 2007 upsáním vysílacích služeb společnosti C More (dříve Canal+) ve skandinávských zemích.

Magnus Mandersson, výkonný viceprezident a ředitel divize Global Services společnosti Ericsson konstatuje: „Jsme rádi, že můžeme přivítat nové zaměstnance, jsme přesvědčeni, že nám pomohou naše aktivity v oblasti vysílacích služeb posunout na ještě vyšší úroveň i v globálním měřítku. V současné době máme ve Velké Británii více než 5000 zaměstnanců, přičemž téměř jedna třetina z nich pracuje v oblasti rozhlasového a televizního vysílání. Velká Británie se tak stala pro Ericsson mediálním centrem.“

I díky této akvizici mají možnost lidé na všech kontinentech sledovat televizní programy řízené a vysílané Ericssonem. Ericsson dosud zanechal výraznou stopu na britském televizním a mediálním trhu. Jako první zavedl technologie komprimace videa, které jsou považovány za motor digitalizace v TV průmyslu a umožňují zavádění nových standardů jako například HD TV, TV Anywhere a UHD TV. Strategií Ericssonu v oblasti TV a médií je podpořit vlastníky obsahu a poskytovatele televizních služeb, aby se mohli neustále rozvíjet a byli schopni uspokojovat poptávku zákazníků po kvalitě obrazu, na jakémkoli zařízení, kdykoliv a kdekoliv. Ericsson svou vizi budoucnosti TV průmyslu představil nedávno ve studii

Media Vision 2020.

Poznámky pro redaktory:

Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

www.ericsson.com

www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/technologyforgood
www.youtube.com/ericssonpress