Nová funkce ERP systému PREMIER přináší neomezené možnosti filtrování dat

Praha, 27. května 2014 – Vývojáři ryze českého podnikového a ekonomického informačního systému PREMIER přicházejí s novou funkcí s názvem „identifikační štítky“. Uživatelům poskytne univerzální nástroj pro snadné filtrování a následné zpracování dat. Zákazníci si mohou volit kritéria filtrování dle vlastních potřeb, aniž by musel do systému zasahovat programátor, jak tomu bylo doposud. (TZ)

Snadné a přehledné filtrování dat a údajů o obchodních partnerech dle nejrůznějších parametrů je pevnou součástí PREMIER system už od jeho prvotní verze. Zejména společnostem s širokou bází klientů však strmě rostou nároky na třídění a kategorizaci obchodních partnerů dle společných znaků. Marketingová oddělení se zase při oslovování zákazníků a plánování kampaní snaží zaměřit na jasně definované segmenty dle desítek parametrů. Nejen pro takové společnosti vývojáři PREMIER system X5 připravili novinku v podobě funkce Identifikační štítky.

Funkce přináší bez nadsázky neomezené možnosti filtrování a třídění stovek údajů o zákaznících a obchodních partnerech. Uživatel nyní může vytvářet libovolný číselník identifikačních štítků, který obsahuje požadované společné znaky partnera (bonitu, aktivitu, solventnost, referenční účely, polohu kampaně, podmínky pro poskytování služby a mnoho dalších). Dle těchto parametrů lze následně filtrovat seznamy pro oslovování zákazníků a obchodních partnerů stejně snadno, jako například sestavovat ceníky, hromadně vystavovat faktury a podobně.

Kategorie si navíc může uživatel vyvářet libovolně na základě svých potřeb. Identifikační štítky jsou tak skutečně univerzálním nástrojem, který zákazníkvyužije napříč moduly systému PREMIER.

Výhody a možnosti

  • Snadná grafická identifikace partnera.

  • Neomezené množství přidělených štítků.

  • Snadné filtrování pomocí tzv. smartfiltru.

  • Hromadné akce přidělování i vyřazování štítků (např. přiřazování dle obratu, aktivity, solventnosti apod.).

  • Možnost definovat šablonu vydaných faktur štítkem místo partnera a tak automaticky a okamžitě vystavit až tisíce faktur.

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 15leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tím je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 800 subjektů (více než 15 tis. licencí). Dlouhodobé cíle společnosti jsou založeny poskytování produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz