Dle průzkumu společnosti Constat Research pro operátora LAMA mobile je společnost prezentující se mluvící lamou třetím nejznámějším virtuálním operátorem v České republice. To, že si zákazník vybírá operátory, kteří nabízejí doprovodné služby, dokládá i průzkum vnímání změn na trhu mobilních operátorů PPM Factum, který agentura zpracovala pro Český telekomunikační úřad. (TZ)
V průzkumu PPM Factum přiznává 13 % respondentů, že v budoucnosti nevylučuje přechod k jinému operátorovi, dokonce 15 % dalších odpovídajících již, dle agentury, v uplynulých 13 měsících svého operátora změnilo. V mobilní revoluci vítězí hlavně spotřebitel. „V následujících měsících lze očekávat smršť výhodných balíčků služeb od operátorů. Například skupina LAMA nabízí svým zákazníkům již od ledna možnost spojit služby mobilního operátora LAMA mobile s dodávkami energií sesterské společnosti LAMA energy. Zákazník ušetří tisíce korun ročně, když bude využívat služeb LAMA mobile
a zároveň odebírat plyn a elektřinu od LAMA energy,“ říká tiskový mluvčí společnosti Andrej Čírtek.
Z průzkumu vyšlo najevo, že existují motivátory, o kterých lidé nemluví, ale podle nichž se při výběru operátora velmi často řídí. Velmi důležitým faktorem pro změnu operátora je
u zákazníka případná pomoc s přechodem ke konkurenci, skutečnost, zda dokáže firma zákazníka oslovit, nebo velikost pobočkové sítě. Nemalou váhu přikládají zákazníci
i doporučení blízkých.
„Intenzivně pracujeme na rozšíření naší pobočkové sítě, momentálně máme více než 120 partnerských prodejen po celé České republice. Jsou jimi především sítě prodejen Planeo elektro, Comfor a Space mobilní telefony. Ve spolupráci s nimi jsme také aktuálně připravili nabídku telefonů se slevou až 40 % pro naše zákazníky. Pokud se navíc uživatelé našich mobilních služeb rozhodnou od nás odebírat i plyn a elektřinu, dostanou dárkový poukaz v hodnotě až 2.000 Kč,“ říká Marketing Communications and Brand Manager LAMA mobile, Veronika Kliská.