Ostrava, 11. srpna 2014 – OKIN BPS, divize skupiny OKIN GROUP a jeden z největších globálních poskytovatelů v oblasti business process services, stále roste. Do svého již třetího delivery centra, které bylo v lednu letošního roku otevřeno v budově Orchard v Ostravě, plánuje přijmout na 200 nových IT specialistů. S růstem firma počítá i v následujících dvou letech, kdy se očekává její další rozšíření celkem o 350 zaměstnanců. (TZ)
„V posledních třech letech jsme rostli tempem, díky kterému jsme mohli každý rok nabídnout zaměstnání přibližně stovce nových pracovníků. Nábor dalších zaměstnanců do ostravské budovy Orchard předpokládáme i v následujících letech. Počítáme přitom s tím, že naše řady rozšíří i absolventi středních a vysokých škol nejen z České republiky, ale i ze zahraniční,“ uvádí Radomír Sabela, výkonný ředitel OKIN BPS, a dodává: „Jsme rádi, že můžeme díky růstu naší firmy nabídnout uplatnění talentovaným absolventům i zkušeným IT specialistům a přispět tak ke zvýšení zaměstnanosti v Moravskoslezském kraji.“
Největší šanci na uplatnění mají specialisté, kteří by byli vhodní pro pozice Project Coordinator v oddělení Delivery Managementu, Customer Service Representative v International Customer Care Centre, Network Engineer a telekomunikační specialista nebo CISCO specialista v oddělení Repair.
Uspět mohou i absolventi vysokých škol, které OKIN BPS vyhledává na základě spolupráce se školami, ale také prostřednictvím pracovních veletrhů, jako jsou Mezinárodní veletrh pracovních příležitostí EURES, Kariéra Plus nebo veletrh „Začni svou kariéru u nás“, který pořádá Vysoká škola báňská v Ostravě. „Spolupracujeme s centrem dalšího vzdělávání na Vysoké škole báňské a se Střední školou teleinformatiky v Porubě, kde pravidelně prezentujeme nejen možnosti uplatnění v naší společnosti, ale také důležitost profesního rozvoje v moderních technologiích. Zdůrazňujeme rovněž nezbytnost jazykové vybavenosti, což se hlavně v posledním roce projevilo na kvalitě absolventů škol, s nimiž spolupracujeme,” uvádí Petra Beránková, vedoucí oddělení Recruitment & Admin, OKIN BPS.
OKIN BPS klade u zaměstnanců velký důraz na vzdělávání a profesní rozvoj, proto pro ně pořádá speciální kurzy a odborné workshopy. Kromě toho jim nabízí celou řadu nadstandardních benefitů, mezi které patří například pět týdnů dovolené, příspěvky na penzijní připojištění nebo slevy na dovolenou či pronájem bydlení v Ostravě a okolí u smluvních partnerů společnosti. Součástí pracovního prostředí jsou relaxační zóny pro odpočinek zaměstnanců, které jsou vybaveny pohovkami se stolky, volným internetem, stolním fotbálkem, relaxačními pomůckami a dobrou kávou.
O společnosti OKIN GROUP, a. s.
OKIN GROUP je přední globální dodavatel efektivních řešení na míru pro podniky ve střední a východní Evropě i v dalších regionech. Na českém trhu působí od roku 1993 a má více než 2000 zaměstnanců.
OKIN BPS patří mezi největší globální poskytovatele business process services (BPS) v České republice. Jejím hlavním klientem je jedna z největších světových telekomunikačních společností Verizon Enterprise Solutions, které OKIN BPS poskytuje své služby ze dvou ostravských a jednoho pražského centra. Záběr dodávaných služeb zahrnuje celý životní cyklus dodávky, od podpory prodeje, technologického návrhu řešení, plánování páteřních sítí a konzultační činnosti, přes ověřování, zpracování a kompletaci objednávek, projektové řízení či nastavování a programování koncových zařízení až po služby zákaznické, administrativní a technické podpory. OKIN BPS standardně podporuje všechny své zákazníky v pěti jazycích (angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština) a v šesti dalších dle aktuálních požadavků na území Evropy, Blízkého východu a Afriky.