Infor vstupuje akvizicí firmy Saleslogix na trh s cloudovým CRM

Saleslogix SaaS CRM zvýší hodnotu pro zákazníky Infor prostřednictvím silné funkcionality pro prodej a služby v rámci odvětvových sad Infor CloudSuite (TZ)

PRAHA – 18. srpna 2014 – Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru a cloudových služeb s více než 70 000 zákazníky, ohlásila uzavření smlouvy o odkupu společnosti Saleslogix, předního poskytovatele cloudového softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).

CRM řešení Saleslogix se stane součástí sady řešení Infor CRM, čímž se Infor stane předním hráčem na trhu cloudových CRM řešení. Zároveň získá silnou funkcionalitu pro prodej a služby nabízenou v rámci Infor CloudSuite, sad odvětvově specifických aplikací dostupných na cloudu Amazon Web Services. Infor plánuje významné investice do produktu, včetně vyšší škálovatelnosti, líbivého uživatelského rozhraní a integrované odvětvové funkcionality s hlubokým know-how společnosti Infor v oblasti specifických procesů.

Na řešení Saleslogix CRM se po celém světě spoléhá více než 1 700 organizací, a v oblasti řízení prodeje, marketingu, zákaznických služeb, a podpory a reportování. Infor a Saleslogix mají více než 300 společných zákazníků.

„CRM systémy sledují obvykle malý výsek zákaznických, marketingových a prodejních dat. Odvětvové aplikace společnosti Infor obsahují obrovská úložiště informací o zákaznických interakcích generovaných komplexními specifickými procesy, jež dokážeme automatizovat a kontextově analyzovat s cílem poskytnout jedinečný pohled na zákazníka,“ řekl Charles Phillips, výkonný ředitel společnosti Infor. „Naše společnost nyní dokáže podporovat kompletní procesy řetězce od poptávky k nabídce, od kontaktování zákazníka až po doručení objednávky prostřednictvím integrace marketingových a prodejních procesů s plánování dodavatelského řetězce, plánováním prodeje a provozu a rozvrhováním výroby v reálném čase.“

Podle analytické společnosti Gartner, celkový globální trh se CRM řešeními by měl růst z 24 miliard dolarů v roce 2014 na 42 miliard dolarů v roce 2018*. Infor očekává, že ještě větší poptávka bude po CRM softwaru s integrovanými odvětvovými funkcionalitami, protože stále více společností hledá způsob jak využít obrovského množství dat vznikajících během procesů prodeje a zákaznických služeb. S řešením Infor CRM budou zákazníci schopni řídit ucelený životní cyklus v rámci jednoho prostředí s přístupem k relevantním datům v ERP systému, což jim umožní získávat nové zákazníky, řídit budoucí obchodní příležitosti a dodávat výjimečné zákaznické služby.

Infor se chystá rozšířit své CRM portfolio o odvětvově-specifické funkcionality a procesy integrované s aplikacemi Infor ERP, počínaje Infor CRM Automotive, CRM Healthcare, CRM Public Sector a konče CRM Manufacturing.

Americká společnost Saleslogix byla založena v roce 1998 a zaměstnává více než stovku pracovníků. Detaily akvizice, která by měla být uzavřena během příštích několika týdnů, nebyly zveřejněny.

Vedle Infor CRM bude Infor i nadále podporovat a rozvíjet řešení Inforce postavené na platformě Force.com, která propojuje aplikace Infor pro podnikové a finanční řízení s aplikacemi Salesforce.com prostřednictvím integrační platformy Infor ION.

*Gartner Forecast: Enterprise Software Markets, Worldwide, 2011-2018, 2Q14 Update, Matthew Cheung, Yanna Dharmasthira, Chad Eschinger, Bianca Francesca Granetto, Joanne M. Correia, Neil McMurchy, Federico De Silva, Tom Eid, Ruggero Contu, Colleen Graham, Fabrizio Biscotti, Chris Pang, David M. Coyle, Dan Sommer, Hai Hong Swinehart, Bhavish Sood, Jie Zhang, Jin-Sik Yim, Michael Warrilow, Vassil Mladjov, Laurie F. Wurster, Sid Deshpande, June 17, 2014.

Aktuální informace

 O společnosti Infor

Infor zásadně mění způsob sdílení a využívání podnikových informací, a pomáhá tak více než 70 000 zákazníkům ve 194 zemích zefektivňovat podnikání, řídit obchodní růst a rychle se přizpůsobovat změnám v oblasti obchodní poptávky. Infor nabízí odvětvově-specifické aplikace a sady vyznačující se rychlostí a inovativním, uživatelsky zaměřeným designem, který je jednoduchý, přehledný a elegantní. Infor poskytuje flexibilní způsoby nasazení softwaru, které nabízejí nejrůznější možnosti jeho provozování, včetně cloudu, on-premise či hybridního modelu. Více informací naleznete na www.infor.com.

Zákazníky společnosti Infor je:

  • 19 z 20 největších leteckých výrobců

  • 12 ze 13 největších firem z high-tech průmyslu

  • 10 největších farmaceutických společností

  • 84 ze 100 automobilových subdodavatelů

  • 23 z 50 největších amerických nemocnic

  • 43 z 50 největších průmyslových distributorů

  • 26 z 35 největších globálních maloobchodních řetězců

  • 5 z 10 největších pivovarů