Startuje mediální kampaň festivalu světla SIGNAL

Pražský festival světla, který vloni navštívilo téměř 250 000 diváků, spouští letošní mediální kampaň, ve které zve návštěvníky na druhý ročník. Ten se bude konat od 16. do 19. října opět v ulicích Prahy. Autorem vizuálního stylu letošní kampaně je stejně jako loni Jaromír Hárovník a Štěpán Malovec, držitel ocenění nejlepší designér roku v prestižní české soutěži Czech Grand Design v letech 2011 a 2013. (TZ)

Od prvního září spouští SIGNAL festival mediální kampaň v novém vizuálním stylu, který je upoutávkou a pozvánkou na druhý ročník největší kulturní události podzimu v České republice. Kreativní grafickou podobu vizuálům na billboardy, CLV a další inzertní formáty vytvořila autorská dvojice Štěpán Malovec a Jaromír Hárovník. „Vytvářet vizuální podobu akci, která má oslovit ne jen umělce a lidi nakloněné umění, ale i maminky s dětmi, bude vždy oříškem, na který musíte vzít ten nejjemnější louskáček. Svítící symbol vycházející z loga festivalu se pro nás stal hlavním motivem objevujícím se v situacích zahalených tajemstvím, prozrazující jediné – světlo je umění, které nás po roce zase všechny spojí a posvítí na Prahu z jiného úhlu,“ komentuje vizuální styl SIGNAL festivalu Jaromír Hárovník.

Vizuály se na billboardech poprvé objevily již na začátku srpna v regionech, od prvního září pak začíná plošná mediální kampaň i v Praze. Outdoorová část zahrnuje kromě billboardů CLV plochy v pražských ulicích i metru a reklamní plochy na tramvajích. Vizuály se pak objeví v klasických inzertních formátech v tisku a on-linu v českých, ale i zahraničních médiích.

Festival spustil prvního srpna také novou podobu webových stránek, v souladu s aktuálním vizuálním stylem -> www.signalfestival.com.

Festival světla SIGNAL se uskuteční v Praze ve dnech 16. – 19. října 2014 a je pro všechny zdarma.

Již brzy se dozvíte více informací! Buďte však již nyní na signálu! Sledujte www.signalfestival.com, Facebook, Twitter nebo G+!