Mailkit si pro komunikaci vybral Rubikon PR

Společnost Mailkit patří mezi přední české poskytovatele řešení v oblasti e-mailového marketingu. Od září 2014 se rozhodla pro spolupráci s agenturou Rubikon PR, která se bude starat o komunikaci jednotlivých produktů společnosti i profilaci jejích odborníků. (TZ)

“Oblast našeho podnikání není na komunikaci snadná. Hledali jsme agenturu, která má prokazatelné zkušenosti s komunikací podobných témat. Zaujal nás způsob, jakým Rubikon PR pomáhá s komunikací jiným firmám z oblasti e-commerce. Od spolupráce si slibujeme zejména zvýšení povědomí o technikách chytrého e-mail marketingu, i o jeho právních aspektech, které jsou v České republice často trestuhodně podceňovány,” komentuje důvody spolupráce Jakub Olexa, CEO Mailkit.

“Náš technický tým má dlouhodobé zkušenosti s komunikací klientů z oblasti e-commerce, do něhož emailing přirozeně patří. Budeme především komunikovat možnosti emailového marketingu a jeho výhod směrem k podnikatelům a firmám,” říká k nově navázané spolupráci Šimon Rákosník, Managing Partner Rubikon PR.

Za Rubikon PR bude komunikaci zajišťovat Patricie Petruccová, specialistka na technologické klienty v Rubikon PR.

O společnosti Mailkit

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících služby v oblasti chytrého e-mail marketingu. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv. Mailkit zajišťuje email marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto.