OKIN BPS slaví 10 let na českém trhu

Ostrava, 9. září 2014 – OKIN Business Process Services (dále jen „OKIN BPS“), divize skupiny OKIN GROUP a jeden z největších poskytovatelů služeb v oblasti podnikových procesů, slaví 10. výročí svého působení na českém trhu. Divize od založení v roce 2004, kdy začala poskytovat své služby globální telekomunikační společnosti, prošla dynamickým vývojem. Rozrostla se z tehdejších 17 pracovníků na současných 929 zaměstnanců a založila tři dodavatelská (delivery) centra služeb – dvě v Ostravě a jedno v Praze. OKIN BPS s růstem počítá i do budoucna, kdy očekává rozšíření o další stovky zaměstnanců a otevření delivery center v zahraničí. (TZ)

Samostatná divize s původním názvem OKIN OUTSOURCING vznikla k 1. 7. 2004 v Ostravě, kdy začala poskytovat své služby americké nadnárodní společnosti Verizon Enterprise Solutions. „Začátky nebyly lehké, nicméně postupně jsme se transformovali do role plnohodnotného Business Partnera a zařadili se mezi vyspělé outsourcingové firmy se špičkovou kvalitou poskytovaných služeb, schopnou úspěšně obstát v globální konkurenci,“ říká Radomír Sabela, výkonný ředitel OKIN BPS.

V letošním roce uzavřela divize nové smlouvy na dodávku služeb v hodnotě 109 milionů korun a se dvěma novými klienty je ve fázi jednání o kontraktu. „V letošním roce jsme začali poskytovat naše služby koncovým klientům v USA, kde budeme naši nabídku dále rozšiřovat. Plánujeme zaměřit se na firmy s globální působností, které provozují své činnosti v regionu EMEA a potřebují profesionální služby v oblasti komplexní péče o koncové zákazníky, předprodejní a prodejní podpory a další v klíčových evropských jazycích,“ podotýká Radomír Sabela a dodává: „Budeme pokračovat v růstu nejen v České Republice, ale i v zahraničí, kde otevřeme delivery centra našich služeb v souladu s potřebami našich klientů. Počítáme přitom s náborem nových pracovníků jak u nás, tak na globálních trzích. Naším cílem je být nejlepší v zákaznické podpoře pro lokální i globální firmy a jako jejich Business Partner jim pomáhat v dosažení jejich obchodních cílů.“

Divize v průběhu 10 let uzavřela se společností Verizon Enterprise Solutions celkem čtyři návazné kontrakty a postupně založila tři dodavatelská centra. Z důvodu rozšiřování rozsahu poskytovaných služeb a nárůstu nových zaměstnanců se ostravské delivery centrum v roce 2010 přestěhovalo do prostornějších a modernějších kanceláří v budově Nordica. V roce 2013 bylo otevřeno druhé ostravské delivery centrum v budově Orchard. Pražské delivery centrum se letos přestěhovalo do nové budovy Diamond Point, kde došlo stejně tak jako v ostatních delivery centrech k zásadnímu zabezpečení a ochraně provozních činností proti úniku klientských dat implementací tzv. „Secure Work Space“. Milníkem roku 2014 byl také rebranding divize na OKIN Business Process Services.

„Vážíme si především toho, že jsme s pomocí našich vysoce kvalifikovaných zaměstnanců vytvořili tvůrčí a inovativní firemní prostředí, díky kterému přinášíme klientům významné úspory času i nákladů, zjednodušujeme business procesy a zvyšujeme spokojenost koncových uživatelů s našimi službami,“ popisuje Radomír Sabela a pokračuje: „Za úspěch považuji také to, že jsme u našeho globálního klienta dosáhli postavení preferovaného Business Partnera a rozšířili jsme poskytované služby na komplexní End-To-End procesy.“

O společnosti OKIN GROUP, a. s.

OKIN GROUP je přední dodavatel efektivních řešení na míru pro podniky ve střední a východní Evropě
i v dalších regionech. Na českém trhu působí od roku 1993 a má více než 2000 zaměstnanců. Mezi nejdůležitější značky skupiny patří OKIN BPS a OKIN FACILITY.

www.okin.eu

OKIN BPS patří mezi největší poskytovatele business process services (BPS) v České republice s globální nabídkou svých služeb. Jejím hlavním klientem je jedna z největších světových telekomunikačních společností Verizon Enterprise Solutions, které OKIN BPS poskytuje své služby ze dvou ostravských a jednoho pražského centra. Záběr dodávaných služeb zahrnuje celý životní cyklus dodávky, od podpory prodeje, technologického návrhu řešení, plánování páteřních sítí a konzultační činnosti, přes ověřování, zpracování a kompletaci objednávek, projektové řízení či nastavování a programování koncových zařízení až po služby zákaznické, administrativní a technické podpory. OKIN BPS standardně podporuje všechny své zákazníky v pěti jazycích (angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština) a v osmi dalších dle aktuálních požadavků na území Evropy, Blízkého východu a Afriky.

www.okinbps.com