Mailkit spustil nový web

Mailkit, jedna z předních firem poskytujících služby v oblasti profesionálního emailingu,  připravila pro své klienty nový, moderní a uživatelsky přívětivý web. Oproti předchozí verzi nabízí například velmi snadnou orientaci či možnost zobrazení webu napříč platformami a mobilními zařízeními. Registrace je zdarma a trvá jen několik málo minut. (TZ)

Nový web společnosti Mailkit dostal novou grafickou podobu, zlepšila se typografie a tím pádem i čitelnost obsahu. Web je respektuje a využívá možnosti moderního HTML kódu, a myslí i na indexaci stránek ve vyhledávačích a tím usnadnění nalezení relevantních informací všem, kdo se zajímá o problematiku emailingu.

“Našim cílem bylo především vytvořit takové prostředí, ve kterém se uživatel bude cítit příjemně, snadno se zorientuje a rychle nalezne potřebné informace. Na základě podnětů našich klientů bude také v nebližší době následovat redesign klientského rozhraní,” vysvětluje Jakub Olexa, CEO ve společnosti Mailkit.

Mailkit-201-09.png

Součástí webu je i zajímavý blog s informacemi z oblasti emailingové problematiky a komparačním seriálem, který ukazuje rozdíly mezi Mailkitem a ostatními firmami nabízejícími podobné služby na českém trhu.

O Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro emailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje email marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.