Media Club bude v příštím roce zastupovat skupinu hudebních stanic Óčko

Společnost Media Club a Stanice O, provozovatel hudebních televizí Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres, dnes uzavřely smlouvu o obchodní spolupráci pro prodej reklamy v roce 2015. Pro příští rok tak budou mít klienti Media Clubu své reklamní kampaně umístěné vedle stanic skupiny Prima také na hudebních stanicích Óčko. (TZ)

Uzavřením smlouvy na zastupování hudebních stanic Óčko pokračují vyjednávání o obchodní politice FTV Prima pro příští rok. „V podzimní sezóně se Primě daří svou původní tvorbou zasáhnout mladší diváky a díky spolupráci s Óčkem v naší nabídce dále posílíme afinity na mladší cílové skupiny. Pro příští rok tak svým obchodním partnerům dokážeme představit výrazně zajímavější produkt, a to i v cílové skupině 15–54,“ říká Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima. „Konkrétní rozložení jednotlivých stanic v reklamním prodeji, stejně jako další detaily obchodní politiky v tuto chvíli ještě nemáme finalizovány. Jednání s media zastupitelstvím Atmedia i televizí Barrandov stále probíhají,“ upřesňuje Pořízek.

„Svými aktuálními kroky, například spuštěním dalších kanálů či organizací hudebních eventů, nabízí ÓČKO svým divákům i inzerentům neustálý posun vpřed. Spojení s Media Clubem pro nás představuje strategickou změnu i na trhu klasické reklamy. Věříme, že trhu dokážeme nabídnout efektivní zásah i atraktivní cílové skupiny a potřebnou image,“ dodává Štěpán Wolde, generální ředitel Stanice O.