Společnost NEWTON Media, a.s. mění svou vizuální tvář. Hlavním impulzem pro rebranding lídra na trhu mediálního monitoringu a analýz je zásadní rozšíření služeb společnosti, s nímž vstupuje do blížícího se dvacátého jubilea své existence. „Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme v „novém kabátě“. Ten symbolizuje naše nové logo a vizuální identita z přední české kreativní dílny Dynamo design. To nejpodstatnější je ale nové pojetí naší nabídky klientům,“ říká Petra Mašínová, CEO společnosti. (TZ)
S prudkým rozvojem digitalizovaných dat a s tím spojenými změnami na trhu a novými potřebami klientů se společnost NEWTON Media rozhodla vedle klasického monitoringu a mediálních analýz nabízet ucelené komplexní služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadají doporučení a strategické poradenství a samotná realizace doporučení. Cílem je poskytnout služby pro podporu konkurenceschopnosti klientů. „Náš „nový kabát“ je především symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou realitu jako příležitost. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme agregovaná data nejen z médií a komplexní služby šité na míru,“ dodává Petra Mašínová.
Nové logo v sobě odráží všechny tyto změny. Je tvořeno čtyřmi barevnými plochami, které symbolizují hlavní produkty NEWTON Media. Barevné plochy se navzájem překrývají a navazují na sebe, stejně jako jednotlivé produkty. Plochy vždy procházejí středem loga, tj. symbolicky přes klienta, který je v centru dění. Logo tak vyjadřuje full-servis, šitý na míru. Individuální přístup k jednotlivým klientům a jejich konkrétním potřebám je vyjádřen flexibilitou loga – existuje několik možných variant uspořádání čtyř barevných objektů v logotypu. Všechny tyto varianty jsou si rovny a vycházejí z pravidelné geometrické sítě. Společnost Dynamo design, jež je autorem nové vizuální podoby, vycházela z klíčových slov, která vystihují podstatu služeb a přístupu ke klientům. Nové pojetí loga tak reflektuje osobní přístup, individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ se oděla i webová stránka www.newtonmedia.cz a profily na sociálních sítích Facebook, Twitter a LinkedIN.
|
|
staré logo NEWTON Media, a.s. |
nové logo NEWTON Media, a.s. |
NEWTON Media, a.s.
NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí, sahající do roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast “tradičních” médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě, sahajícím do roku 1996. Klienti rovněž využívají služby včasného varování při krizové komunikaci, monitoring reklamy i trénink v oblasti sociálních sítí. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. NEWTON Media poskytuje služby s přeshraničním a vícejazyčným přesahem. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa.