Philips Ambilight kampaň získala ocenění na mezinárodním filmovém festivalu iF3

Praha, 22. října 2014 – Společnost TP Vision pokračuje v úspěšné marketingové kampani pro technologii Ambilight televizorů Philips. Aktuální část kampaně je postavena na strhujícím a oceňovaném lyžařském filmu Afterglow. Film zvítězil na festivalu iF3 v kategoriích Nejlepší krátký film a Nejlepší kamera ještě před jeho premiérou naplánovanou na 19. října. Mezinárodní freeski filmový festival iF3 patří mezi nejdůležitější filmové festivaly, které se věnují filmové produkci zimního sportu. (TZ)

Úspěšná kampaň „Za hranice všednosti“

Právě uvedená Afterglow kampaň navazuje
na úspěšnou kampaň „Za hranice všednosti“, která byla zahájena letním motivem Lightwaves. Koncept kampaně je postaven na zintenzivnění prožitku vybraných sportovních aktivit s cílem předvést unikátní schopnosti technologie Philips Ambilight osvětlit barevně okolí obrazovky.

„Kampaně Lightwaves a Afterglow ukazují, co světlo umí udělat s vizuálním prožitkem. Surfování a horské lyžování mohou být opravdu vzrušující, ale noční záběry zalité barvami z nich dělají mimořádný zážitek. To umí také televizory Philips, které díky technologii Ambilight posouvají sledování televize daleko za hranice všednosti. Reakce lidí na předcházející kampaň Lightwaves nás potěšily, proto se těšíme na další s ohledem na nový project Afterglow,” řekl Marc Harmsen, vedoucí marketingu TP Vision.

Nádherné noční scény

Afterglow ukazuje čtyři špičkové lyžaře při freeskiingu na neobyčejných horských svazích v Aljašce a Britské Kolumbii. Všechny záběry byly natočeny v noci s tím, že okolní hory, svahy a lyžaři září rozmanitými barvami. Afterglow nechává vyniknout benefitům unikátní technologie Ambilight, jenž je vlastní televizorům Philips. Technologie promítá na zeď za televizorem světlo, které svým zbarvením přesně odpovídá obsahu právě vysílanému na obrazovce, čímž dochází k optickému rozšíření obrazovky.

Afterglow na cestách

Kompletní film bude představen na mnoha festivalech po celém světě. Afterglow se bude například účastnit European Outdoor Film Tour, který každoročně během října až prosince probíhá v devíti evropských zemích. Vybrané klipy a záběry z filmu Afterglow budou ústřední částí nejnovější Philips Ambilight kampaně. Film je ke shlédnutí na YouTube™, facebookových stránkách  vybraných zemích. Film bude rovněž prezentován přímo na prodejnách na Philips Ambilight televizích.

Afterglow ke shlédnutí na Youtube zde:

O kampani Afterglow:

Agentura: Ahlstrand & Wållgren

Account Director: Ulf Ahlstrand

Creative Director: Joakim Wållgren

Produkční společnost: Sweetgrass Productions

Produkce: Nick Waggoner

Obsazení: Chris Benchetler, Daron Rahlves, Pep Fujas, and Eric Hjorleifson

O společnosti TP Vision

Společnost TP Vision je silným hráčem zaměřeným na oblast vizuální digitální zábavy. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, v Brazílii, Argentině, Uruguaji, Paraguaji a vybraných státech Asie a Tichomoří. V TP Vision se spojuje dokonalý design a zkušenosti v oblasti inovací Philips TV s precizní výrobou, flexibilitou a rychlostí TPV. Díky tomuto spojení společnost přináší na trh vysoce kvalitní televizní přístroje: chytré a snadno ovladatelné, s důrazem na sofistikovanost, např. nové materiály a tenký design. Společnost při vývoji svých přístrojů myslí na to, aby uživatelům přinášely jen výjimečné televizní zážitky. S televizory Philips se TP Vision stala světovou jedničkou v oblasti prodeje hotelových televizí. TP Vision sídlící v holandském Amsterdamu je exkluzivním držitelem licence značky Philips TV ve všech zmíněných státech. Společnost je ze 100 % vlastněná TPV, světovým lídrem ve výrobě monitorů a LCD se sídlem v Číně. Společnost TPV Group dlouhodobě posiluje svou pozici na světovém trhu díky využití dlouholetých zkušeností s vývojem, produkcí a logistickou efektivitou. TP Vision zaměstnává okolo 2 000 lidí na několika místech po celém světě.

Pro další materiály, fotografie a videa prosím navštivte http://www.tpvision.com/press-room.html.