Praha 12. 11. 2014 – Největší český internetový prodejce Alza.cz spustil prodej elektronických novin a časopisů. Do Vánoc překročí nabídka hranici 500 titulů. Po převzetí majoritního podílu distributora a prodejce elektronického předplatného novin a časopisů Publero, tak rozšiřuje produktovou nabídku digitálního obsahu v sekci Alza Media. (TZ)
Nabídka digitálního obsahu v sekci Alza Media nyní čítá více než 1,6 milionu elektronických produktů, které kromě tradičního softwaru a PC her zahrnují také elektronické a audioknihy, hudbu a filmy. Nově se tento počet rozšířil o nabídku téměř 500 titulů elektronických novin a časopisů. „Ty, oproti papírovým, přinášejí čtenářům vyšší uživatelský komfort: máme je neustále k dispozici, můžeme je číst kdekoliv nám vyhovuje a během několika vteřin si odkudkoliv koupíme titul podle našeho přání,“ uvádí Šárka Jakoubková, PR manažerka Alza.cz a dodává, že „na zákazníky Alza.cz čekají nejen aktuální i archivní čísla, která již v běžné prodejní síti nelze koupit, ale i celá řada akčních nabídek, které je možné využít již nyní na Alza.cz.“
Lídr v oblasti českého internetového trhu nabídne široký výběr variant a nejrůznějších kombinací předplatného, jednotlivá čísla i rozsáhlý archiv titulů, čítající aktuálně 11 tisíc archivních výtisků. Pro pohodlné čtení nabízí Alza.cz zdarma ke stažení aplikace pro smartphony a tablety, které mají nově speciální funkce pro čtení novin a časopisů.
„Elektronické časopisy a noviny se stanou, podobně jako další produkty ze sekce Alza Media, jedním z hitů vánočních dárků na poslední chvíli. Digitální distribuce v kombinaci s funkcí „darovat“ na webu Alza.cz totiž umožňuje věnovat knihy, časopisy, hudbu, filmy nebo třeba počítačové hry během několika minut. Elektronické produkty jsou ideálním řešením pro všechny, kterým na pořízení dárku zbývá třeba jen několik hodin. Inspirací pro letošní Vánoce je předplatné magazínu pro muže Maxim, populárně naučných časopisů History či Epocha, gurmánských a kulinářských titulů Apetit či F.O.O.D.nebo magazínu Level pro milovníky her“, dodává Jakoubková.
Elektronické noviny a časopisy se budou současně prodávat přes stávající Publero portál, který bude fungovat nezávisle na Alza Media.
O společnosti Alza.cz, a.s.
Společnost Alza.cz se zabývá prodejem výpočetní techniky a elektroniky od roku 1994 a dlouhodobě je lídrem českého internetového trhu. Už v roce 2005 přesáhl obrat společnosti Alza.cz hranici 1 miliardy Kč. Na českém trhu šlo o první pokoření této hranice internetovým obchodem. Společnost Alza.cz každý rok upevňuje svou pozici a v roce 2013 dosáhla tržeb včetně DPH ve výši 11,1 miliardy Kč a vyřídila přes 3,3 mil objednávek. Denní návštěvnost webových stránek www.alza.cz přesahuje 200 000 uživatelů. Portál www.alza.cz jsou nejnavštěvovanější stránky v oblasti počítačů a elektroniky na českém internetu. Jedině v Alza.cz mohou spotřebitelé navštívit první Apple Shop ve střední a východní Evropě.
Jedničkou na trhu je Alza.cz zejména díky bezkonkurenční skladové dostupnosti zboží, široké nabídce produktů a nadstandardním službám, které doprovázejí samotný prodej i poprodejní služby. V předchozích letech získala společnost Alza.cz a.s. za své obchodní úspěchy i řadu prestižních ocenění. Jmenujme například Shop Roku 2011 až 2014 v ČR, Shop Roku 2013 a 2014 na Slovensku, MasterCard Obchodník roku 2012 a 2013 – kategorie internetový prodejce, Křišťálová Lupa 2012, absolutní prvenství HP Partner roku v letech 2009 až 2013, či nejlepší E-commerce aplikace roku 2014.