Alza otevírá nový typ prodejen

Praha, 25. 11. 2014 – V pondělí, 24. listopadu 2014 otevřela Alza v Praze 4 – Hájích první prodejnu s výstavní plochou mimo svoji centrálu. Po holešovickém showroomu se jedná o největší prodejnu v rámci prodejní sítě Alzy. Zákazníkům nabídne tisíce produktů ihned k odběru. (TZ)

ALZ_foto_haje

Prodejna v pražských Hájích má plochu 1.100 m2, přičemž celou polovinu tvoří výstavní plocha. Díky velkým skladovacím prostorám budou mít zákazníci možnost na místě koupit a ihned si odnést domů některý z tisícovky produktů v sortimentu Alza.cz. Prodejna v Hájích nabídne, kromě vynikající dostupnosti MHD, také pohodlné parkování. Nahradí prodejní místo v Praze – Chodově.

„Jedná se o převratný krok, kdy model, na který jsou zvyklí naši zákazníci z centrály v Praze – Holešovicích, zavádíme do širší prodejní sítě. Holešovický showroom navštívilo v roce 2013 více než 1 milion spokojených zákazníků,“ uvádí Šárka Jakoubková, PR manažerka Alza.cz. „Na stejný koncept prodeje se již začátkem prosince mohou těšit také zákazníci z Plzně a okolí a do konce roku chystáme ještě jednu novinku, která bude unikátem svého druhu v České republice,“ slibuje Jakoubková. Pobočka v Parkovacím domě Rychtářka v centru Plzně bude také disponovat výstavní plochou a nahradí již nedostačující prodejnu na Slovanské ulici v Plzni.

Prostory změnila Alza před nedávnem také ve Frýdku-Místku, když se v polovině listopadu přestěhovala do obchodního centra Frýda, ve středu města.  Renovace s rozšířením prodejní plochy čeká i prodejny v Českých Budějovicích a v Nitře. Ta je, po bratislavské centrále, druhou největší prodejnou na Slovensku.

„Ve druhém pololetí roku se naše prodejní síť rozšířila i do míst, kde Alza doposud své zastoupení neměla: v severních Čechách jsme otevřeli hned dvě nová obchodní místa – v Děčíně a Chomutově. Další, novou prodejnu jsme představili koncem září v Prostějově a v polovině prosince se budeme těšit na své první zákazníky v Popradě,“ dodává Jakoubková.

Rok 2014 tak Alza uzavře s celkovým počtem 45 prodejních míst v Čechách a na Slovensku. Otevření poboček je načasováno tak, aby nová obchodní místa pomohla odbavit každoroční nápor zákazníků nakupujících vánoční dárky.

O společnosti Alza.cz, a.s.

Společnost Alza.cz se zabývá prodejem výpočetní techniky a elektroniky od roku 1994 a dlouhodobě je lídrem českého internetového trhu. Už v roce 2005 přesáhl obrat společnosti Alza.cz hranici 1 miliardy Kč. Na českém trhu šlo o první pokoření této hranice internetovým obchodem. Společnost Alza.cz každý rok upevňuje svou pozici a v roce 2013 dosáhla tržeb včetně DPH ve výši 11,1 miliardy Kč a vyřídila přes 3,3 mil objednávek. Denní návštěvnost webových stránek www.alza.cz přesahuje 200 000 uživatelů. Portál www.alza.cz jsou nejnavštěvovanější stránky v oblasti počítačů a elektroniky na českém internetu. Jedině v Alza.cz mohou spotřebitelé navštívit první Apple Shop ve střední a východní Evropě.

Jedničkou na trhu je Alza.cz zejména díky bezkonkurenční skladové dostupnosti zboží, široké nabídce produktů a nadstandardním službám, které doprovázejí samotný prodej i poprodejní služby. V předchozích letech získala společnost Alza.cz a.s. za své obchodní úspěchy i řadu prestižních ocenění. Jmenujme například Shop Roku 2011 až 2014 v ČR, Shop Roku 2013 a 2014 na Slovensku, MasterCard Obchodník roku 2012 a 2013 – kategorie internetový prodejce, absolutní prvenství HP Partner roku v letech 2009 až 2013, či nejlepší E-commerce aplikace roku 2014.