Nejdéle fungující věrnostní program v České republice Sphere card slaví v těchto dnech 20 let na trhu. Počet obchodních míst pro využití tohoto programu v České a Slovenské republice přesáhl v roce 2014 číslo 10 000. Počet aktivních držitelů Sphere card v České republice je aktuálně necelý 1 milion. (TZ)
„Za dvacet let fungování věrnostního programu Sphere se nám podařilo vybudovat širokou síť partnerů. V každém kraji České a Slovenské republiky má dnes zákazník vždy minimálně 100 možností, kde může výhod využít. K tomu jsme navázali spolupráci s více jak 800 e-shopy, které nabízejí zboží napříč regiony,“ komentuje aktuální situaci marketingový manažer programu Sphere card Jiří Brych. V současné době je v České republice téměř jeden milion vydaných platných karet.
Každoročně se do programu zapojí více než 500 nových obchodů. „Pro první roky po spuštění programu byl hlavní trend růst co do počtu partnerů. Zlomový byl pro nás rok 1998, od kterého se strategie společnosti primárně soustředí na kvalitu našich partnerů a vyplnění bílých míst v portfoliu. Výzvou jsou pro nás dnes především ty segmenty, kde se přímou slevou běžně pracovat nedá. Navíc jednou ročně kontrolujeme každou provozovnu – elektronicky, telefonicky, ale hlavně fyzicky přímo na prodejně,“ dodává Brych.
V roce 2013 Sphere card představilo pro koncové zákazníky novou službu v podobě mobilní aplikace dostupné na iOS a Android. Držitelé Sphere karet si mohou s její pomocí prohlížet a jednoduše vyhledávat mezi všemi partnery programu. Aplikace navíc nabízí i GPS navigaci, takže zákazník získá okamžitý aktuální přehled o veškerých výhodách a slevách tam, kde se zrovna nachází.
„Našim zákazníkům poskytujeme kromě fyzických karet také kvalitní klientský servis. Koncoví zákazníci ho mohou využít, když chtějí s programem poradit nebo se informovat o místech využití v jejich okolí a také například pokud by nastal problém s používáním Sphere card a oni by si nevěděli rady,“ informuje Radek Šafář, ředitel obchodu a rozvoje programu Sphere card.
Slevy a výhody, které Sphere card poskytuje, lze využít na obchodních místech v různých oborech. Patří mezi ně zejména: Auto-Moto (např. Agip, síť pneuservisů Premio, autoškoly, taxislužba Speed Cars aj.), Bydlení (např. Dům barev, SCANquilt aj.), Elektro (např. Hewlett Packard, MobilPohotovost, Comfor, ELVIA-PRO), Móda a doplňky (např. Klenoty Aurum, Hilfiger Denim, Storm, Hodinky.cz aj.), Krása a zdraví (např. FAnn parfumerie, Fokus optik, Manufaktura, krasa.cz aj.), Cestování, ubytování (např. Čedok, Alexandria, ESO travel, aj.), Sport (např. Hudy, The North Face, Quiksilver, aj.), Gastronomie, Potraviny (např. Subway, restauranty La Casa Argentina, KOBE aj.), Vše pro děti (např. Albi, Koh-i-noor, Kašpárek, JRC aj.), Kultura, vzdělávání (např. Neoluxor, Tutor, Knihy Dobrovský aj.)
________________________________________________________________________________
Společnost EFIN, spol. s r.o. byla založena v roce 1994 a specializuje se na poskytování věrnostních programů. Její dvě hlavní značky jsou Sphere a Carte. Sphere propojuje zajímavé a kvalitní obchodníky s velkou skupinou potenciálních zákazníků na základě poskytování výhod a slev při předložení karty s logem programu. V současné době existuje více jak 10.000 partnerských míst v celé České i Slovenské republice, které akceptují karty s logem Sphere. Aktuální počet aktivních Sphere karet v České republice je necelých 1.000.000. Počet vydaných karet od roku 1994 je pak více než 6.000.000.