Zákazníci O2 si mohou užívat nejrychlejší mobilní internet 4G LTE i v O2 areně

Posílání fotek a videí, sdílení na sociálních sítích, bleskové načítání webových stránek, hraní online her a používání aplikací náročných na kapacitu sítě. To vše si teď mohou vyzkoušet zákazníci O2 navštěvující koncerty a sportovní utkání v pražské O2 areně. (TZ)

Datový i hlasový provoz v pražské O2 areně byl vzhledem k velké koncentraci lidí dříve problematický. Zákazníci O2 však nyní pocítí výraznou změnu. Operátor O2 pokryl halu technologií 4G LTE, zároveň zde také posílil kapacitu stávající sítě 3G. Technologie LTE je v hale vybudována na frekvenci 1800 MHz s průměrnou rychlostí stahování dat 55 Mb/s, odesílání dat 30 Mb/s a odezvou v řádu 30 – 40 milisekund. HSPA+ technologie v O2 areně umožnuje rychlost stahování dat až 42 Mb/s a 5 Mb/s pro nahrávání dat. Vysílače jsou rozmístěny tak, aby se provoz rozložil podle sektorů a zákazníci O2 mohli volat a sdílet fotky a videa i v plně obsazené O2 areně. K tomu kromě aktivovaného datového tarifu potřebují také nový typ SIM karty – tzv. uSIM, a zařízení, které LTE podporuje.

Technologické novinky i relaxace v O2 Extra zóně

S novými technologiemi se návštěvníci O2 areny mohou seznámit nejen v hledišti, ale také v nově otevřené O2 Extra zóně umístěné v prvním patře u sektorů 115 a 116. „V O2 Extra zóně si lidé mohou vyzkoušet nové možnosti, které přináší nejrychlejší mobilní internet 4G LTE ve spojení se správným zařízením. S jeho výběrem nebo nastavením pomohou naši technologičtí odborníci O2 Guru, kteří jsou v Extra zóně k dispozici,“ popisuje Ondřej Křivka, ředitel marketingové komunikace O2.

O2 Extra zóna je místem i pro relaxaci, při které si lidé na vystavených telefonech a tabletech podporujících LTE mohou vyzkoušet například aplikaci O2TV Go a sledovat televizní vysílání s kvalitním obrazem až 30 hodin zpětně, nebo zahrát Playstation. Mezitím si v připravených nabíječkách mohou dobít svůj telefon, aby byl připravený na pořizování fotek a videí během koncertu nebo sportovního utkání.

O2 Extra zona O2 Extra zona

O2 Extra zónu může navštívit kdokoliv, zákazníci O2 v ní najdou vždy několik výhod navíc. Aktuálně je to například možnost vyzkoušet na měsíc zdarma aplikaci O2TV Go, prostřednictvím které lze sledovat televizi kdekoliv až na čtyřech zařízeních současně. Lidé využívající služby od O2 mají také možnost získat zvýhodněné občerstvení. Slevy mohou zákazníci O2 čerpat prostřednictvím mobilní aplikace O2 Extra výhody, kde najdou i řadu dalších slev, nebo možnost přednostního nákupu vstupenek na většinu akcí v O2 areně.

Nepřestávejte objevovat

Novinky v O2 areně jsou dalším krokem navazujícím na nedávno představený komunikační koncept, který propojuje jednotné sdělení Nepřestávejte objevovat. „Hala se stává místem, kde je možné přes zážitky představit nové produkty i ty nejmodernější technologie. Chceme proto návštěvníky O2 areny dlouhodobě inspirovat, aby nepřestávali objevovat možnosti, které díky O2 mají nejen v O2 areně,“ říká Ondřej Křivka.

vizual

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozujeme téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z nás činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízíme nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Máme nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice, přičemž mimořádnou pozornost věnujeme využití růstového potenciálu především v oblasti ICT. Naše datová centra o celkové rozloze 7300 metrů čtverečních patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services. Jako jediná komerční v ČR a jedna z mála ve střední Evropě získala datová centra O2 certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV jsme zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Od ledna 2014 je O2 součástí české investiční skupiny PPF.

O skupině PPF

Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, nemovitosti, maloobchodní služby, pojišťovnictví, těžbu nerostů a zemědělství až po biotechnologie. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a USA. Skupina vlastní aktiva přesahující 20,9 miliardy EUR (k 31. 12. 2013).