Přechod do cloudu je nyní hračkou. SuccessFactors snadno nasadíte pomocí balíčků

Při nasazení nových informačních systémů nemohou společnosti riskovat. I to je jednou z bariér přechodu ke cloudovým službám. Už nemusí. Společnost SAP připravila sadu doporučených postupů a předkonfigurovaných balíčků, s jejichž pomocí lze usnadnit nasazení systému personálního řízení SuccessFactors HCM a využít postupů, které se osvědčily v minulosti. (TZ)

Praha, 18. prosince 2014 — Společnost SAP představila nové nástroje, které zjednodušují nasazení balíku cloudových aplikací pro správu lidských zdrojů SuccessFactors HCM Suite. Zákazníci mají k dispozici předem připravené doporučené postupy pro různé scénáře a také předem konfigurovaný obsah pro cloudová řešení SAP, jako jsou například SuccessFactors, Ariba nebo SAP Cloud for Customer.

Přechod k využívání cloudových aplikací je poměrně velkou změnou. U řady zákazníků může být právě obava z takového kroku. A to přesto, že si uvědomují přínos cloudových řešení u procesů řízení lidských zdrojů (HR) a oceňují flexibilitu a inovativnost nástrojů SuccessFactors. Pro řadu z nich je však obtížné integrovat stávající HR systémy s cloudovými a požadují podporu při začleňování cloudových řešení nebo úplném přechodu na ně, a to při minimalizaci rizik.

Nově představená sada doporučených postupů a pomůcek pro rychlou implementaci cloudových služeb doplňuje stávající nástroje a podporu, kterou společnost SAP poskytuje pro lokálně instalované systémy. Cílem nové nabídky je zjednodušit a zlevnit proces implementace nových podnikových řešení, podstatně urychlit využití cloudu a zkrátit dobu nutnou k dosažení plnohodnotného provozu.

Doporučené postupy (SAP Best Practices) a řešení pro rychlou implementaci (SAP Rapid Deployment) pro různé součásti balíku SuccessFactors pomáhají při vytváření hybridního nebo čistě cloudového prostředí, přičemž uchovávají hodnotu předchozích investic a podporují snadnou migraci dat. Zákazníci mohou například bez narušení provozu implementovat personální a mzdové procesy v hybridním prostředí, tedy plánovat a řídit v cloudovém systému využívajícím data z lokálních systémů HCM, nebo přesunout celé procesy včetně dat do cloudu.

Další informace o doporučených postupech SAP naleznete na internetových stránkách SAP Rapid Deployment nebo v související infografice [PDF].

Více informací najdete na www.sap.com, @sapnews nebo www.sap-tv.com.

Fotobanku společnosti SAP najdete zde: http://www.sap-tv.com/stockfootage/

O společnosti SAP

SAP, lídr trhu s aplikačním softwarem, pomáhá podnikům a organizacím všech oborů a velikostí lépe fungovat a dosahovat svých cílů. SAP umožňuje lidem a organizacím pracovat společně mnohem efektivněji a využívat podnikové informace tak, aby byli neustále před konkurencí. Přitom nezáleží na tom, zda je SAP využíván ve skladě nebo podnikové prodejně, na mobilních zařízeních nebo klasických počítačích, na pracovišti zákaznické podpory nebo v kanceláři představenstva. Aplikace a služby společnosti SAP pomáhají již více než 248 500 zákazníků dosahovat vyšších zisků, zajistit si udržitelný růst a přizpůsobovat se aktuálním potřebám. V České republice působí společnost od roku 1992 a dosud získala více než 1000 zákazníků z oblasti podniků, finančních institucí a organizací veřejné správy.