Úspěch na Kickstarteru potvrdil revoluční koncept švédského výrobce herních myší

Koncept myši Mionix NAOS QG, která monitoruje puls a další tělesné funkce hráčů, rychlost jejich reakcí i další aktivitu, je spuštěn a bude realizován. Potvrdil to zájem uživatelů v projektu Kickstarter. Projekt dnes končí a již teď je zřejmé, že bude uveden do života. Během 40 dní uživatelé shromáždili více než 106 000 dolarů. V kombinaci se softwarem Quantified Gaming lze analyzovat tato data jak pro potřeby osobního tréninku, tak i pro výběr vhodných členů týmu pro jednotlivé turnaje. (TZ)

Praha, Stockholm, 13. ledna 2015

Koncept Mionix NAOS QG (Quantified Gaming), který přináší myšlenku převratné inovace do oblasti profesionálního gamingu, bude spuštěn. Myš NAOS QG vychází z oceňovaného ergonomického základu myší NAOS. Má vestavěné senzory, které měří hráčům tep a vodivost pokožky. Tyto údaje dále zpracovává v reálném čase řídící software. V jakémkoli okamžiku hry lze tyto údaje vyhodnotit a analyzovat. Jednoduše lze tak zjistit stupeň nervozity jednotlivých hráčů, jejich psychické rozpoložení a řadu dalších hodnot, jako například rychlosti reakcí a monitoring aktivity hráčů.

Software Quantified Gaming je kompatibilní s jakoukoli hrou i jinými aplikacemi. Bez ohledu na to, zda jste právě v boji ve World of Tanks, hrajete StarCraft II, bráníte či dostáváte gól ve FIFA 15, nebo úzkostlivě čekáte další karty v Hearthstone – software Quantified Gaming přidá do hry monitorováním vašich tělesných funkcí novou dimenzi.
Projekt s touto myšlenkou podpořilo v rámci Kickstarteru více než 800 fanoušků, kteří shromáždili celkem více než 106 000 USD.

„Během projektu jsme byli nervózní, ale věřili jsme. Byla to skvělá jízda a my jsme si užili každou minutu. Spuštění projektu v prosinci během vánočních a novoročních svátků bylo velmi riskantní. V tomto období uspěje pouze 8% projektů. A my jsme to dali. Jsme hrdí, že nám uživatelé jejich zpětnou vazbou potvrdili, že herní odvětví a komunity chtějí inovaci, jejíž koncept jsme vymysleli. Nyní jsme si jisti více než kdy jindy, že tato technologie bude předzvěstí další generace hardware,“ říká ředitel společnosti Mionix Carl Silbersky.

„Na základě úspěšného financování projektu můžeme zásadně zasáhnout do dalšího vývoje Naos QG, vyladit umístění snímačů, dokončit software, přidat další funkce a spustit výrobní proces. Před námi je nyní hodně práce a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom dodrželi plánovaný termín oficiálního uvedení hotového produktu v srpnu letošního roku,“ dodává Silbersky.

Inovace herního hardware zahrnovaly za poslední roky vývoj optického snímání pohybu, laserové senzory, pokusy o bezdrátové herní myši a zakomponování závaží do myší. Mionix NAOS QG posune profesionální hraní na novou úroveň a komentovaným zápasům přidá novou dimenzi.

„Spousta lidí v dnešní době rádo kouká na jiné, jak hrají. Pokud jim u toho ukážete své srdce, o to více si získáte to jejich“ – Herdyn, nejznámější a nejúspěšnější český streamer.

„NAOS QG přinese novou zábavu do herních videí a streamování. Youtubeři jako jsem já i jejich fanoušci to jistě ocení. Třeba při recenzích diváci dobře uvidí, kolik úsilí musím pro úspěšné splnění mise vynaložit a jak velký cvik to chce“ – FlyGun – přední český gamingový youtuber.

Více informací o projektu naleznete ZDE.