Týdeník 5plus2 spustil novou, dosud největší kampaň

Největší týdeník na českém trhu 5plus2 odstartoval v únoru novou kampaň s názvem NIC VĚTŠÍHO V ČESKU NENÍ.  Kampaň se objeví v televizních spotech, v Rádiu Impuls a také na billboardech ve dvou barevných variantách. V průběhu března bude kampaň navíc podpořena městskými outdoorovými plochami ve vybraných krajích České republiky. (TZ)

„Koncept a kreativa kampaně vznikly inhouse v centrálním marketingu mediální skupiny MAFRA. Cílem kampaně je rozšíření povědomí o unikátním nákladu největšího týdeníku na trhu,“ říká Jakub Strýček, ředitel marketingu mediální skupiny MAFRA.

Týdeník 5plus2 vychází každý pátek zdarma ve všech okresech České republiky. S distribuovaným nákladem téměř 820 tisíc kusů na vydání je největším týdeníkem na českém trhu. Čtenáři ho mohou pravidelně získat na jednom ze šesti tisíc distribučních míst, ve všech okresních vydáních je k dispozici také v elektronické verzi na webu 5plus2.cz.