Tereza Houdková nastoupila do společnosti TP-LINK na pozici Marketing manager

Česká republika, Praha – 10. 2. 2015 – Společnost TP-LINK, celosvětový dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, s účinností od 1. ledna posílila svůj tuzemský tým o Terezu Houdkovou. Ta bude mít z pozice Marketing managera na starosti kompletní marketingovou komunikaci společnosti. (TZ)

Tereza Houdková vystudovala obor Globální podnikání a management na Newton College v Brně. Svou kariéru začala v PR agentuře DataConsult. Později pak působila jako marketingový specialista pro značku Toshiba a v PR agentuře LivePR plnila úlohu Marketing directora.

„Značka TP-LINK působí na českém trhu již tři roky, během nichž se dokázala úspěšně dostat do všeobecného povědomí. Úkolem našeho nového Marketing managera bude další zvyšování efektivity komunikace a jejího detailního zaměření,“ okomentoval poslání Terezy její přímý nadřízený Felix Wang, který je ve společnosti TP-LINK Country managerem.

O společnosti TP-LINK

TP-LINK je celosvětovým dodavatelem síťových produktů dostupných ve více než 100 zemích světa. Za dominantní tržní podíl na čínském trhu a pozici největšího světového poskytovatele WLAN řešení s tržním podílem ve výši 41,45 % (Q3 – 2013) vděčí inovativnímu přístupu oddělení výzkumu a vývoje, efektivní produkci a kvalitnímu řízení. Portfolio společnosti TP-LINK zahrnuje bezdrátové směrovače a adaptéry, bezdrátové přístupové body, 3G směrovače, ADSL modemy, adaptéry pro zapojení do domácí elektrické sítě, IP kamery, print servery, SOHO/SMB směrovače a SOHO/SMB switche. Další informace naleznete ve webové prezentaci společnosti na adrese www.tp-link.com/cz.

Technická podpora k produktům společnosti TP-LINK je v provozu na e-mailech podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. Pro technické dotazy lze využít také hotline na telefonním čísle (+420) 245 008 103. Obě služby fungují v pracovních dnech od 9,00 do 17,00 hodin.