Jiří Vaško novým vedoucím týmu MailForce v Inveu

Praha 10. února 2015: Vedoucím týmu platformy MailForce ve společnosti Inveo pro Českou republiku a Slovensko se od února 2015 stal Jiří Vaško, který doposud zastával pozici senior ASP.NET web developera. Na nové pozici mimo jiné zúročí své dlouholeté technologické znalosti. (TZ)

Jiří Vaško se pohybuje v oblasti IT již deset let. První zkušenosti sbíral v MagicWare jako HTML kodér a grafik, později ve společnosti Inco Engineering vytvořil systém pro správu zakázek formou gantt diagramů v technologii .NET. Následně se přesunul do GZ Digital Media, kde strávil pět let jako .NET vývojář a analytik interních informačních systémů. V roce 2013 nastoupil do Invea na pozici senior ASP.NET web developera, kde byl až do současné doby zodpovědný za vývoj webové části platformy MailForce, která slouží pro rozesílání hromadných e-mailingových kampaní a jejich vyhodnocování.

V Inveu na pozici MailForce project lead nově řeší vývoj samotného systému, přes datamining a analýzy získaných dat až po koordinování a komunikaci technických náležitostí. „V současné době připravujeme platformu na řádově daleko větší rozesílací objemy, což ovlivní veškeré její části. Z dlouhodobého hlediska chystáme prostřednictvím nově zaváděných standardizací řešit velkou část funkcionality systému na míru zákazníka. Rovněž máme v plánu zapracovat alternativní obchodně-uživatelský model. Proto vítám, že Jiřího znalosti technologií, produktů a procesů budou klíčovým zdrojem pro růst a rozvoj našeho týmu a vyvíjené platformy,“ řekl Michal Menšík, jednatel společnosti Inveo.

Jiří Vaško vystudoval magisterské studium na Elektrotechnické fakultě ČVUT v Praze v oboru výpočetní technika. Mluví anglicky a je svobodný. Ve volném čase se věnuje tenisu, cyklistice, lyžování a je vášnivým cestovatelem.
O společnosti Inveo
Inveo.cz je největším českým dodavatelem e-shopů na bázi podílu na zisku. Její služby využívají například společnosti Sparkys, Asko, Teta, Douglas nebo Nike. Svým klientům nabízí komplexní know-how a zároveň outsourcované marketingové aktivity, pomocí kterých dokáže proaktivně stimulovat prodeje a výkon daného eshopu a tím neustále zdokonalovat celé své řešení podle aktuálních potřeb klienta, technologických trendů a situace na trhu. E-shopy Invea ročně přesahují půlmiliardového obratu. Inveo je také provozovatelem platformy MailForce, přes kterou je měsíčně odesláno přes 120 milionů e-mailů.