Startup DoDo zajistí městskou logistiku pro RunCzech. Na běžeckých závodech bude zásobovat občerstvovací stanice a pomáhat s realizací mediálních přenosů

Praha 2. dubna 2019: Startup DoDo se stává důležitým partnerem RunCzech a na významných běžeckých závodech včetně 25. ročníku Volkswagen Maratonu Praha se bude starat o logistické zázemí. Lídr v oblasti městské logistiky bude mimo jiné zásobovat občerstvovací stanice a pomůže rovněž se zajištěním televizních přenosů ze závodů.

Startup DoDo uzavřel s RunCzech tříleté partnerství a stává se oficiálním poskytovatelem city logistiky pro populární běžecké závody včetně maratonu a půlmaratonů, které se konají po celé České republice. Součástí série RunCzech je i akce světových rozměrů Volkswagen Maraton Praha.

DoDo bude na běžeckých akcích zásobovat občerstvovací stanice, doručovat občerstvení do zázemí závodů a zajistí motoristickou podporu pro sportovní reportéry i trenéry elitních běžců. Vedle toho bude také doručovat závodníkům diplomy nebo třeba vozit piknikové boxy a startovní čísla pro běžce, kteří se zúčastní O2 Pražské štafety.

„Běhání je vášní mnoha lidí a pro nás jsou závody RunCzech další příležitostí, jak ukázat, v čem DoDo vyniká. Dokážeme rychle, efektivně a spolehlivě doručovat prakticky cokoli a kamkoli,“ komentuje novou spolupráci Michal Menšík, CEO startupu DoDo. „Závodů RunCzech se často účastní vytížení lidé pracující v kanceláři, což jsou zároveň lidé, kteří s velkou oblibou využívají asistenčních služeb DoDo,“ vysvětluje Michal Menšík, proč se DoDo pustilo právě do spolupráce s RunCzech.

RunCzech je pro DoDo další z řady silných partnerů. Logistický startup totiž vedle osobních kurýrních služeb působí v segmentu B2B a rozváží pro řadu významných e-commerce a fast food hráčů na trhu včetně firem jako Mall.cz, Nespresso, KFC, PizzaHut a dalších.

O startupu DoDo

DoDo je vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba, která je na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. To vše v řádech desítek minut či v případě složitějšího zadání několika hodin. Pro e-shopy a e-commerce služby v rámci B2B pak funguje jako vysoce kvalitní, spolehlivé a „feedback-friendly“ řešení poslední míle. V současné době působí DoDo v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady asi 400 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá přes 150 automobilů.

O společnosti Inveo

Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Kromě vlastní e-shopové platformy nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování emailingů Mailytics a od roku 2017 také osobní asistenční službu DoDo. Ve svém portfoliu spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.