Mediální skupina MAFRA spustila nový web České Zakázky.cz

České Zakázky.cz je projekt, který má pomoci firmám k získání nových obchodních příležitostí od veřejných zadavatelů. České Zakázky.cz patří do webového portfolia AAAPOPTAVKA.CZ, které v lednu dokončilo fúzi s MAFRA, a.s. AAAPOPTÁVKA.CZ už devátým rokem přináší pro dodavatele nové zakázky ze soukromého a veřejného sektoru. Mediální skupina MAFRA se proto rozhodla podpořit službu veřejné zakázky právě spuštěním nového webu České Zakázky.cz. (TZ)

V současné době má AAAPOPTÁVKA.CZ přes 270 tisíc dodavatelů, z nichž 48 procent využívá zasílání veřejných zakázek na e-mail.

„Počet veřejných zakázek, které jsme schopni pro uživatele každý měsíc zjistit, monitoringem meziročně výrazně roste. Nejsilnější skupinou jsou firmy ze stavebnictví, těm jsme například měsíčně schopni zajistit informace k více než 1 000 veřejným zakázkám z jejich oborů,“ říká Veronika Hrubá, projektová manažerka AAAPOPTÁVKA.CZ, a dodává: „Zájem o službu veřejné zakázky dlouhodobě roste i mezi menšími a středními firmami. Proto jsme se rozhodli zpřístupnit tuto službu širší veřejnosti. Uživatelé najdou na webu České Zakázky.cz nejen informace o nově vypsaných zakázkách, ale také odborné články, zákony, vzory smluv a nabídky školení a řadu užitečných rad.“

Na stránkách www.ceskezakazky.cz se mohou firmy registrovat prostřednictvím registračního formuláře. Zpoplatnění služby v řádech stovek korun měsíčně poté umožňuje dodavatelům nahlížet do dokumentace a získat kontakt na zadavatele veřejné zakázky.