24 měst zažije 24 unikátních událostí během 24 hodin!

imlovinit24 překvapí, pobaví a přinese nečekané pozitivní zážitky všem účastníkům.  (TZ)

PRAHA 24. března 2015 – Dnes se lidé ve 24 městech po celém světě stávají účastníky neobvyklých a jiskrou nabitých událostí, které budou doslova chtít sdílet s ostatními. Celosvětová iniciativa s názvem imlovinit24 vypukla dnes v australském Sydney. Obrovský bazén ve tvaru šálku kávy naplněný balónky rozdává radost a kávu zdarma všem, kteří přijdou blíž.

Tuto akci bude následovat dalších 23 událostí, které pobaví účastníky po celém světě. V Itálii například zákazníci, kteří přijdou v pyžamu, dostanou poukaz na 24 snídaní zdarma. V Brazílii lidé získají kupony z ledu na občerstvení u McDonald´s, které budou muset využít dříve, než se roztají. Filipíny, Dánsko nebo Vietnam zase ozvláštní své Drive-thru.

Hlavním poselstvím je přinášet lidem radost tak, jak se o to každý den snaží McDonald´s. Celosvětovou akci ukončí v USA koncert slavného R&B zpěváka Ne-Yo, který mimo jiné zazpívá „hymnu“ “Lovin” s textem složeným z příspěvků samotných fanoušků.

Imlovinit24 bude možné sledovat 24 hodin online na www.imlovinit24.com. Kdokoli tak může prožít jedinečné momenty a alespoň virtuálně se zapojit do této ojedinělé celosvětové akce.

„V McDonald’s se soustředíme na zákazníky a je pro nás důležité, aby si čas strávený „s námi“, užili.  Dnes se prostřednictvím iniciativy imlovinit24 snažíme vnést našim zákazníkům radost do života. Chceme, aby se společně zapojili do něčeho opravdu pozitivního, aby sdíleli zážitky z 24 speciálních událostí a dárků pro radost s miliony lidí po celém světě během pouhých 24 hodin,” prozradil Matt Biespiel, Senior Director, Global Brand Development, ze společnosti McDonald’s.

McDonald’s přináší svým zákazníkům po celém světě nejen jídlo, které si zakládá na kvalitních surovinách, ale také zábavu. Iniciativa imlovinit24 chce zvednout „vlnu radosti“ po celé Zemi, sjednotit a zapojit zákazníky do něčeho pozitivního, co je povzbudí a potěší.