Distributor TCCM rozšiřuje portfolio luxusními sluchátky B&O Play od Bang & Olufsen

21. na 2015 – Společnost Bang & Olufsen zahájila výhradní spolupráci s českým distributorem TCCM. Jeho úkolem bude vybudovat partnerskou síť kamenných i online prodejců spotřební elektroniky v regionu východní Evropy. Distribuční smlouva se vztahuje na všechny klíčové produkty z portfolia B&O Play – BeoPlay H6, H2, H3, Form 2i, EarSet 3i včetně nových bezdrátových sluchátek H8. Touto spoluprací posiluje TCCM svou pozici distributora prémiových značek. (TZ)

„B&O Play staví na celosvětově proslavené kvalitě a designu značky Bang & Olufsen, kterou chceme nabídnout generaci zákazníků s novodobým digitálním životním stylem. Rozšiřujeme proto distribuční síť o prodejny s prémiovým příslušenstvím a partnerství s TCCM nám pomůže tuto strategii akcelerovat,“ říká Henrik Taudorf, Corporate Vice President B&O Play.

“Jsme neskutečně rádi za partnerství s B&O Play. Potvrzuje kvality naší distribuční sítě a postavení v maloobchodním segmentu. Naším cílem je stát se preferovaným partnerem prodejců a velkoobchodů audio a spotřební elektroniky, a zároveň spolupracovat s těmi nejlepšími výrobci na trhu. Právě zahájená distribuce produktů B&O Play, které kombinují vysokou kvalitu s elegantním designovým stylem, potvrzuje naše ambice s touto strategií,“ dodává Kamil Vacek, Managing Director společnosti TCCM.

O B&O Play

B&O Play symbolizuje stejné hodnoty jako Bang & Olufsen, tedy desítky let prvotřídního designu, nekompromisní řemeslné zručnosti a technologických inovací. Produkty B&O Play jsou zaměřeny na mladistvé lidi se vztahem k dobrému designu s aktivním životním stylem. Portfolio B&O Play je jednoduché na používání a snadné na začlenění do všedního života – ať už doma nebo na cestách. Více informací o B&O Play najdete na www.beoplay.com.

O TCCM

Společnost TCCM byla založena v roce 2007. Od svého vzniku se specializuje na distribuci mobilních telefonů a příslušenství ve střední a východní Evropě. V minulosti v České republice odstartovala podnikání značek Samsung, HTC a Beats, v současné době se TCCM soustředí na rozvoj podnikání rychle rostoucích značek spotřební elektroniky, např. MEIZU, Cat a B&O Play s cílem pokrýt všechny klíčové segmenty. Společnost aktivně spolupracuje s více než 50 mobilními operátory, 120 obchody Apple a 150 prodejci v celém regionu střední a východní Evropy. Tým TCCM tvoří více než 60 lidí v 15 zemích. Obrat společnosti za rok 2013 byl 318 milionů dolarů.