Performics pracuje pro OBI

Výkonnostní agentura Performics pracuje v České republice nově pro hobbymarket OBI. Úkolem agentury bude podpora brandu ve vyhledávačích. (TZ)

Cílem spolupráce je zajistit pro OBI přední pozice ve většině brandovaných vyhledávání, zviditelnit různé plánované akce a představit českým spotřebitelům termín DIY (Do it yourself – udělej si sám).

„Těší nás, že máme příležitost pracovat v České republice pro tak významného hráče ve svém segmentu, jako je hobbymarket OBI,“ říká Zuzana Horáková, ředitelka agentury Performics, a dodává: „Jsme přesvědčeni, že pro klienta bude naše práce přínosem a pomůžeme mu přilákat nové zákazníky.“

O agentuře Performics

Agentura Performics je největší výkonnostní agentura na světě. V České republice působí Performics od června 2012 a zajišťuje servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO optimalizace, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics u nás pracuje pro klienty pod skupinou VivaKi, kterou v ČR reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.