Deník Sport dosáhl už v týdnu před startem hokejového mistrovství světa v Praze mimořádných nárůstů prodaného nákladu. (TZ)
V těchto dnech deník Sport zvýšil oproti průměrnému prodeji prodaný náklad o 29%, v absolutním čísle to pak znamenalo 63 000 prodaných kusů* navíc. Úplně nejvyšší nárůst pak zaznamenalo čtvrteční vydání spolu s rozšířeným Sport magazínem věnovaným hokejovému šampionátu. Toto číslo Sportu si oproti průměrnému prodeji Sport magazínu v tomto roce pořídilo o 123% více čtenářů. Nárůsty prodejů navíc pokračují i v prvních dnech největší sportovní akce konané letos v Česku.
Na webovém portálu www.isport.cz pak největší sportovní newsroom v Česku spustil speciální hokejovou sekci. Její součástí je nejen nejobsáhlejší zpravodajství ze sportovní akce roku, ale i Fantasy hra k MS v hokeji. Čtenáři se v ní mohou pasovat do role kouče a skládat svůj tým snů z hráčů jednotlivých reprezentací. Na základě skutečných výsledků během šampionátu pak prokážou, zda hokeji rozumí víc než ostatní.
Tento projekt navazuje na předešlé úspěšné projekty extraligové Fantasy League a fotbalové Fanligy.
Deník Sport vychází již od roku 1953 jako jediný sportovní deník v České republice.
*zdroj: distribuce CNC
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónů čtenářů tisku a více než dva milióny návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.
Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, jež jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.