Unikátní projekt czechteam.tv odstartoval.

Nabídne exkluzivní cross-mediální obsah přímo ze zákulisí letní olympiády

Od 1. července začíná vysílat czechteam.tv. Jedná se o digitální platformu, která vznikla propojením mediálního domu CZECH NEWS CENTER, internetové televize MALL.TV, Českého olympijského výboru a komunikační skupiny WPP. Přináší fanouškům unikátní informačně-zábavní obsah ze zákulisí letních olympijských her v Tokiu a partnerům netradiční marketingové formáty a pokrytí napříč různými mediatypy. Už v první vlně před olympiádou uvádí kolem 19 videopořadů, tedy téměř 200 epizod. 

Czechteam.tv doplní sportovní přenosy generálních mediálních partnerů jednoho z nejoblíbenějších sportovních svátků, těmi jsou tradičně Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Oba naši mediální partneři dělají maximum možného v rámci pokrytí olympiády i komunikace sportu. Posílají na hry největší zpravodajské týmy. My je v rámci projektu czechteam.tv doplňujeme v digitální komunikaci a soustředíme se primárně na českou stopu, tak aby naši sportovci byli co nejvíce vidět napříč mediatypy,” říká předseda Českého olympijského výboru Jiří Kejval. „Unikátní olympijský obsah mimo klasické přenosy produkujeme už od roku 2016. Letos jsme se rozhodli posunout dál a přizvali jsme technologického, produkčního a dramaturgického partnera v podobě tandemu CNC a MALL.TV. Už teď si mohou fanoušci sportu zkrátit čekání na vele-událost více než 600 minutami rozmanitého sportovního obsahu. Na czechteam.tv jsou pro ně připravené archivní pořady z posledního ročníku olympiády, ale i první nové příspěvky, které je navnadí na jedinečnou atmosféru blížícího se sportovního svátku, a hlavně toho, co nabízí kromě dění na sportovišti,” doplňuje Kejval.

Video tým czechteam.tv je kromě zmíněných veřejnoprávních redakcí jediným, kdo bude pořizovat video obsah přímo v místě dění v Tokiu. Na platformě jsou ode dneška ke zhlédnutí první nové autorské pořady, jako třeba Sportovní pravidla Martina Jirmana nebo Top moment, ve kterém zajímavé příběhy sportovních osobností zprostředkovává Pavel Zuna. Můžu zmínit, že za pár dní bude on air i olympijský speciál Gebrian: Překvapivé stavby. Prozatím je to předpřipravená produkce, ale brzy navážeme publikací originálních pořadů přímo ze zákulisí olympiády,” upřesňuje Juraj Felix, výkonný ředitel MALL.TV a zároveň jeden z generálních ředitelů CNC s tím, že na hlavní program se mohou fanoušci těšit od 23. července. Na exkluzivní online video obsah navazuje silné napojení v dalších kanálech našeho mediálního domu, ať už se jedná o tištěná vydání deníku Sport nebo jiné tituly, včetně těch online. Projekt tak dokáže přinést zajímavý mix pro fanoušky olympiády, ale samozřejmě i pro naše partnery, kteří mohou kombinovat mediatypy a interaktivní prvky tak, aby zasáhli i zapojili co nejlépe a nejefektivněji svou cílovou skupinu. My to dokážeme nejen zprostředkovat, ale i průběžně vyhodnocovat a optimalizovat za běhu,” doplňuje Felix.

Důležitým členem kvarteta kolem czechteam.tv je i globální lídr komunikačního trhu, společnost WPP. Pod jeho taktovkou vznikají partnerské programy na míru, ať už pro současné oficiální partnery Českého olympijského týmu, tak pro nové klienty. Jedná se o fantastický projekt, kde spojujeme na míru vytvořený obsah pro naše klienty s jednou z nejsilnějších značek na světě, kterou olympiáda je. V rámci LOH v Tokiu jsme společně s týmem czechteam.tv připravili skvělý produkt pro Toyotu, T-Mobile a řadu dalších WPP klientů. Zároveň zajišťujeme online a offline promo. Mám radost, že jsme jako skupina společně s našimi klienty součástí projektu, který má nesmírný potenciál, a to zdaleka nejenom v rámci České republiky,” uzavírá David Lhota, country manažer skupiny WPP.