Hornbach inovuje službu „Rezervujte online“

Společnost Hornbach zlepšuje svůj systém vyhledávání a rezervace zboží online, která funguje již od roku 2012. Nově umožní zákazníkům pohodlně a přehledně vybírat a objednávat ze sortimentu Hornbach. Kutilové a profesionální řemeslníci si pak zboží zdarma vyzvednou na vybrané prodejně, a to již čtyři hodiny po dokončení rezervace, přičemž ceny na internetu i v kamenných prodejnách jsou stejné a s garancí trvale nízkých cen. (TZ)

Služba „Rezervujte online“ je k dispozici na webových stránkách sortiment.hornbach.cz

„Víme, jak je čas při realizaci projektů důležitý, a proto již od roku 2012 nabízíme možnost rezervace online s vyzvednutím na prodejně. Nyní představujeme inovovaný systém, který nákup našim zákazníkům ještě více zrychlí a usnadní,“ uvádí k vylepšené službě David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach.

Interaktivita, rychlé zpracování objednávky a načasování vyzvednutí

Inovace systému spočívají v aplikaci osvědčeného grafického prostředí z e-shopů, které zpřehledňuje a usnadňuje orientaci v produktech. Rezervační systém byl podle nejnovějších trendů také optimalizován pro mobilní zařízení a tablety, aby zákazníci mohli objednávat i ve chvíli, když nejsou u počítače. Další nespornou výhodou je i našeptávač, který již během psaní predikuje požadovaný výraz a navrhuje konkrétní produkty a značky.

Další novinkou jsou filtry, které u vybraných kategorií umožňují třídit produkty dle určitých kritérií. Díky upravenému postrannímu menu je snadné zvolit kategorii či typ zboží, který zákazník právě hledá. Při procházení jednotlivými kategoriemi se na stránkách zobrazují i náhledy produktů, obrázky lze kliknutím zvětšit pro jejich detailní prohlédnutí.

Rezervační systém byl přemístěn na nový a výkonnější server, který umožní rychlejší vyhledávání a načítání obsahu. Na webových stránkách si také můžete vytvořit vlastní uživatelský účet, díky kterému budete mít přehled o všech vašich uskutečněných objednávkách. Velmi užitečná je také nová funkce košíku, díky které si můžete nastavit datum a čas vyzvednutí zboží podle toho, jak vám to vyhovuje, a to již od 4 hodin od objednání a potvrzení rezervace prodejnou, pochopitelně v závislosti na otevírací době vybraného marketu.

Webové stránky sortiment.hornbach.cz jsou také propojeny se sociálními sítěmi, takže je možné doporučit a sdílet zajímavý produkt. Hornbach byl vůbec prvním hobbymarketem na českém trhu, který s komunitou kutilů a řemeslníků začal komunikovat prostřednictvím Facebooku. Dále se stal prvním Do-It-Yourself marketem, který ve všech svých prodejnách v České republice a na Slovensku zavedl pro zákazníky bezplatné wifi připojení.

Nákupní košík v rezervačním systému sortiment.hornbach.cz

O společnosti

Skupina HORNBACH, jeden z vedoucích nezávislých řetězců s potřebami pro profesionální stavitele a kutily v Evropě, vykázala v hospodářském roce 2014/2015 6% nárůst čistých tržeb na více než 3,5 miliardy eur. Společnost HORNBACH byla založena v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů se může pochlubit historií firmy, která přetrvává již pět generací. V současnosti provozuje 147 velkoplošných marketů v devíti zemích.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou zcela zaměřeny na projektově orientované kutily a profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny, vysokou kvalitu poradenství a výborný servis, což potvrdily četné nezávislé testy a studie. Společnost Hornbach se například opakovaně umisťuje na předních příčkách průzkumu Do It Yourself realizovaném společností INCOMA GfK.

Hornbach je navíc průkopníkem v oboru. Otevřel první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první hypermarket v DIY segmentu (1980), první projektový market s drive-in (2003) a v inovacích plánuje pokračovat i nadále. Kromě toho je skupina HORNBACH již několik desítek let považována za významného zaměstnavatele v zemích, kde působí. V současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 16 500 pracovníků.