Digisemestr spustil zápis do studia. Semináře o digitálním marketingu povede Marek Prokop, Jan Tichý nebo Adam Hrubý

Marketingová akademie Jindřicha Fáborského zveřejnila kompletní studijní plán a zahájila registraci do podzimního semestru. O studium pod vedením předních českých expertů mohou usilovat všichni studenti, kteří do 25. srpna vyplní registrační formulář a přiloží motivační dopis. Do akademie bude přijato 250 zájemců. Během 13 na sebe navazujících bloků získají studenti ucelené znalosti a praktické dovednosti v nejžádanějších odvětvích digitálního marketingu. V roli školitelů se představí 18 osobností českého marketingu, semináře povedou například Marek Prokop, Jan Tichý či Adam Hrubý. (TZ)

Do Digisemestru se mohou hlásit studenti středních, vyšších i vysokých škol. Výuka bude probíhat od 26. září do 19. prosince 2015 v prostorách VUT v Brně. Cílem studijního programu je poskytnout studentům ucelené znalosti a praktické zkušenosti v digitálním marketingu. Studium je členěno do 13 na sebe navazujících bloků, které se věnují výkonnostnímu i obsahovému marketingu. „V seminářích věnovaných analytice, PPC či SEO se studenti naučí techniky, které vedou přímo ke zvyšování konverzí. Lekce věnované copywritingu, brandingu a content marketingu jim naopak představí pilíře strategického a kreativního myšlení, které dnes patří mezi hlavní předpoklady úspěšného marketéra,“ vysvětluje Jindřich Fáborský, zakladatel Digisemestru.

Roli školitelů v Digisemestru přijaly přední osobnosti českého marketingu, které mají praktické zkušenosti s digitálními kampaněmi, a zároveň se dlouhodobě věnují výuce a lektorství. Význam vyhledávačů a SEO studentům představí například Marek Prokop, specialista na internetové obchodní strategie a marketing, jež stál u zrodu agentury H1.cz nebo Dobrého Webu. Do konkrétních SEO a linkbuildingových technik pak žáky zasvětí Martin Šimko. Semináře věnované PPC povedou Markéta Kabátová a Michal Černocký, do webové a zákaznické analytiky studenty zaškolí Jan Tichý a Pavel Jašek. O mnohaleté zkušenosti s komunikací na sociálních sítích se s budoucími marketéry podělí i Adam Zbiejcuk, který má zkušenosti s kampaněmi pro mBank či BMW a aktuálně působí jako PR manager ve společnosti ROI Hunter. Tým lektorů doplní také Jindřich Fáborský, Petra Brodilová, Maru Kortanová, Ondřej Sláma, Adam Jurák, Adam Hrubý, Jan Penkala, Ondřej Válka, Michal Pařízek  a Jan Ambrož.

Kromě přednášek a praktických seminářů jsou pro studenty připraveny workshopy zaměřené na PPC a přípravu reálných kampaní. Účastníci projektu také získají pozvání na speciální marketingové večery. „Studenty Digisemestru chceme propojit nejen přes vzdělávání, ale i v neformální rovině. Na semináře tak budou navazovat party. Zde se studenti snadněji seznámí nejen mezi sebou, ale i s některými lektory a firmami z české marketingové scény,“ dodává Jan Kostera, event manager Digisemestru. Záštitu nad party převezmou digitální agentury a pořadatelé Marketing Festivalu. „Studenti získají příležitost poznat agenturní práci z blízka a zároveň se setkají s potenciálními zaměstnavateli,“ uzavírá Kostera.

Výukový plán Digisemestru

  1. Úvod do digitálního marketingu (Jindřich Fáborský, Ondřej Sláma)
  2. Role vyhledavačů v online marketingu a SEO (Marek Prokop)
  3. SEO a linkbuildingové techniky prakticky (Martin Šimko)
  4. PPC ve vyhledavačích + remarketing (Markéta Kabátová)
  5. PPC na sociálních sítích (Michal Černocký)
  6. Webová analytika se zaměřením na Google Analytics (Jan Tichý)
  7. Webová/zákaznická analytika (Pavel Jašek)
  8. Sociální sítě a content marketing (Adam Zbiejczuk, Jan Ambrož)
  9. Copywriting a kreativa (Maru Kortanová)
  10. Branding pomocí internetových nástrojů (Petra Brodilová, Adam Hrubý)
  11. E-mail marketing: teorie + praxe v MailChimpu (Jan Penkala, Adam Jurák)
  12. Affiliate, mobile a video marketing (Ondřej Sláma)
  13. Techniky zvyšování konverzního poměru a úvod do UX (Ondřej Válka, Michal Pařízek)
  14. Závěrečná zkouška

Podrobnou anotaci přednášek a biografie vyučujících naleznete na

www.digisemestr.cz

O Digisemestru

Digisemestr je nový vzdělávací projekt Jindřicha Fáborského, který patří mezi přední české online marketéry a je zakladatel Marketing Festivalu. Cílem projektu je umožnit mladým a talentovaných studentům přístup k uceleným znalostem i praktickým zkušenostem v online marketingu. Ty poskytne frekventantům tým lektorů, kteří aktivně pracují v digitálním marketingu a profesně patří k nejrespektovanějším marketérům v Česku. První ročník Digisemestru proběhne od září do prosince 2015 v Brně. Do programu bude přijato 250 studentů, kteří absolvují 13 celodenních školení a závěrečný test.